Alverde 5 u 1 - Sprej za kosu


Alverde kozmetiku volim zbog toga što je prirodna, jer ne sadrži sintetičke boje, mirise, konzervansei mineralna ulja. Ukoliko niste znale, Alverde kozmetika nosi oznaku NaTrue, što znači da udovoljava strogim ekološkim kriterijumima i etičkim smernicima za proizvodnju prirodne kozmetike.

Ono čega moramo biti svesni jeste da (prirodna) kozmetika nije svemoguća i neka ogromna oštećenja kako kose, tako i kože, se ne mogu sanirati upotrebom iste. Ali ono što prirodnu kozmetiku izdvaja jeste ta činjenica što znate na nanosite na kosu/kožu nešto što zasigurno neće izazvati loše reakcije (sem ako ste na neki sastojak alergični), jer sastojci nisu ni najmanje štetni.

U današnjem postu vam predstavljam ovaj sprej za kosu, sledećih karakteristika:
Dvofazna formula sa organskim uljem suncokreta, košticama kajsije i maslinama, kao i ekstrakt papaje iz kontrolisane organske proizvodnje pruža kosi svilenkasti sjaj, štiti je od toplote i hidrira je. Bogata receptura sa limunovim uljem kao i organskom limunovom korom i ekstraktom organske vanile kod redovne upotrebe  pomaže u sprečavanju mršenja i elektrisanja kose.
Upotreba: Pre upotrebe dobro promućkati. Nakon pranja isprskati na peškirom prosušenu kosu sve do krajeva, a potom oblikovati kao i obično.
Sertifikovana prirodna kozmetika. Bez sintetičkih mirisa, boja i konzervanasa. Sirovine iz kontrolisane organske proizvodnje. Bez sastojaka na bazi mineralnih ulja. Bez silikona. Dermatološki ispitano. Pogodno za vegane i vegeterijance.

Na početku testiranja, prvo sa čime se susrećem jeste predivan miris limuna pomešan sa malo vanile. Miris je intenzivan, predivan, svež i dugo se zadržava u kosi, Ne zaboravite da se radi o mirisu koji nije rezultat sintetičke obrade.

Kada se radi o efektu zaštite o toplote, zaista je jako teško proceniti da li i u kojoj meri određeni proizvod štiti od toplote. Ovaj proizvod ne ostavlja nikakav sloj na dlaci koji se oseti na dodir, te zaista nemam osećaj da li i koliko štiti kosu. Ali sam mu pronašla namenu koja mi odgovara.

Kada nanesem ovaj proizvod zaista mi godi što mi kosa dugo miriše, jer mi miris baš odgovara. Pored toga, primetila sam da ne dolazi do elektrisanja kose, pa ako imate taj problem slobodno probajte. 
Što se tiče sprečavanja mršenja, moram priznati da tu nisam primetila neki pomak, ali svakako nemam velikih problema sa mršenjem.

Ovaj srej je sasvim ok proizvod. Ne slepljuje kosu, ne masti je i ne otežava. Nije namenjen oporavku kose, niti dubinskoj hidrataciji. Ali ukoliko ste ljubitelj prirodne kozmetike i želite nešto što ćete koristiti za zaštitu od toplote (iako, ponavljam, ne znam koliko štiti, bolje je da koristite jedan ovakav, prirodan proizvod nego da u tu svrhu ne koristite ništa) i za sprečavanje elektriciteta, onda je ovo moja preporuka.

Količina: 50ml
Gde kupiti? Dm-drogerie

P.S. Ne zaboravite da me zapratite i na Instagramu. Ukucajte zdrava_kosa.blog i pronaćićete moj Insta profil gde ćete moći da pratite sve novosti sa bloga i da pročitate korisne savete o nezi kose.

3 коментара:

  1. Super je post, nikad nisam probala ovaj poizvod ali ostale Alverde jesam

    poljubac Adela Acanski

    ОдговориИзбриши
  2. Proizvod se čini okej, ali nije ništa ekstra :/
    Sviđa mi se ambalaža proizvoda i privlači me to što je riječ o prirodnoj kozmetici :)

    ОдговориИзбриши
  3. Moja kosa je posle ovog proizvoda mnogo masna kao da je nisam ni prala :/

    ОдговориИзбриши