Biokap Hranljiva Maska za kosu (kombinovana, hranljiva)


Sa Biokap proizvodima sam imala iskustva pre nekoliko godina, kada sam isprobala Biokap hranljivi  balzam iz iste linije koji me je zaista oduševio jer može parirati hidratantnim maskama za kosu. Jasno je da se radi o prirodnim proizvodima, a glavni sastojci ove maske su FitoKeratin iz pirinča, koji stvara prirodnu zaštitu i regeneriše vlasi kose, bademovo ulje (dobijeno organskom proizvodnjom) i ceramidi iz maslinovog ulja koji hrane i obnavljaju kosu čineći je mekom.

Ja nisam neko ko insistira da negu zasniva isključivo na prirodnim proizvodima, ali volim da je moja nega bude raznolika, da spojem hemije i prirodnih sastojaka dođem do rezultata, i na taj način pružim kosi negu iz različitih izvora. Konkretno ova maska je kombinovana, jer sadrži i proteine i hidrirajuće sastojke. Po sastavu i ceni sam mogla pretpostaviti da se radi o koncentrovanom pakovanju, tako da su moja očekivanja, kada je ova maska u pitanju velika.

Ukoliko posebno vodite računa o sastavu proizvoda, znajte da ova maska ne sadrži silikone, PEG, parabene, i testirana je dermatološki.


Biokap hranljiva maska za kosu dolazi u teglici od kvalitetne plastike koja je upakovana u kutiju. Maska je prilično gusta, nije masna i izgledom i teksturom me podseća na Davines HBP (staru verziju). Miris nije nešto specijalno lep, ali nije ni ružan. Meni ne smeta. Miriše na biljke.

Lako se nanosi na kosu, i nanosila sam je u maloj količini, pramen po pramen. Čini mi se da na taj način dobijem bolji efekat, da se maska bolje veže za kosu, i da svaka dlaka bude obložena maskom. Preporučuje se da se drži na kosi 2 minuta, ali je ja najčešće držim od 15-30 min. Vrlo lako se ispira,  i ne ostavlja mastan sloj nakon ispiranja. 


Moji utisci o ovoj maski su i više nego pozitivni. Radujem se što sam konačno pronašla neke sjajne kombinovane maske i što sam shvatila da mi posebno prijaju, jer pružaju i hidrataciju i proteine, koji su mojoj kosi, koja je jako tanka, preko potrebni. Kosa je nakon korišćenja jako meka, prelepa na izgled i na dodir. Posebno mi se dopada što kosa ne izgubi volumen, već kao da malo dobije na teksturi. Krajevi su jako lepo zaglađeni, iako nema silikone, što nisam očekivala. Zaista imam osećaj, nakon korišćenja, da sam kosi pružila vrhunsku negu, i da je jako lepo nahranjena. 

Cena je malo viša. Radije izdvajam veći novac na profeisonalne brendove, ali Biokap je često na sniženju, naročito u Srbotrade apotekama, pa možete pratiti akcije i kupiti je po nižoj ceni. Mislim da vredi probati i vredi izdvojiti novac na jedan ovakakv proizvod sa fantastičnim sastavom, prirodnim sastojcima i odličnim efektom.

Gde kupiti? Metropoliten parfimerija, neke apoteke, Srbotrade
Cena: Oko 2000din.
Sastav:

4 коментара:

  1. Da li ti je bolja ova ili Marracesh? Inace, obozavam tvoj blog, ni sama ne znam koliko sam proizvoda u poslednjih par godina kupila po tvojoj preporuci. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marrakesh mi je malo bolja, ali je i skuplja. Tako da ne znam za koju bih se odlučila jer razlika u kvalitetu nije velika. :)

      Избриши
  2. Анониман15. јул 2022. 19:43

    maska je odlicna, ja kad je uzmem traje mi dugo jer svakako ne koristim maske cesto, a od frizera znam da se i ne koriste cesto. jedino ne razumem komentar da je u kvalitetnoj plastici, plastika ko plastika, cenim sto manju kolicinu a narocito recikliranu, ova to nije al nadam se da ce biokap preci na recikliranu ambalazu u skladu s prirodnim sastojcima da ce postovati vise prirodu.

    ОдговориИзбриши