Kombinovane maske za kosu - Čemu služe + moje preporuke

U poslednjih nekoliko postova, pokušala sam da vas dublje uvedem u priču proteinskih i hidratantnih pakovanja, kako biste bolje razumele razliku i shvatile kakva nega vama treba. Rešila sam da dam prostor i zapostavljenim kombinovanim maskama, možda iz razloga što sam u poslednje vreme probala više takvih koje su me potpuno oduševile i zainteresovale da potražim još neku kvalitetnu kombinovanu masku.

Kombinovane maske su (za mene) one koje u prvoj polovini liste sastojaka imaju i proteine i hidratantne sastojke

Hidrirajući sastojci su: razna prirodna ulja (arganovo, ulje avokada,kokosa, makadamije), puteri, razne biljke i sl. Takođe sastojci koji čine kosu mekšom (više hidriranom) su: glycerin, glyceryl, masni alkoholi poput: stearyl alcohol, cetearyl alcohol, lanolyn alcohol i sl.  

Proteine u pakovanjima ćete prepoznati po nazivima
  • hydrolyzed keratin,
  • hydrolyzed silk
  • hydrolyzed silk protein
  • hydrolyzed soy protein
  • hydrolyzed wheat protein,
  • hydrolyzed vegetable protein
  • hydrolyzed oat flour

Više o proteinskim pakovanjima pročitajte klikom OVDE, a o hidratantnim pakovanjima OVDE.

Kombinovane maske za kosu nazvaću i hranljivim, jer kosi daju kompletnu negu, i doslovno je nahrane koktelom sastojaka koji su svakoj dlaci potrebni. Činjenica da su hidratantni sastojci i proteini u prvoj polovini liste sastojaka, govori da ih ima u većem odnosu, što je izuzetno bitno, jer su u drugoj polovini liste sastojci kojih ima u manjih količinama koje su zanemarive. Naravno, i ovde ima izuzetaka, jer se desi da su neke maske, na primer, pune vode, ali cena može da vam bude vrlo dobra vodilja. Jako koncentrovano pakovanje od 200ml ne može da košta 500 dinara (i manje). Ne kažem da drogerijska, slabokoncentrovana pakovanja ne trebate koristiti, već želim da naglasim da, ako vam je kosa dosta oštećena ili dosta suva, ne može vam pomoći slabokoncentrovano pakovanje. Ipak, ako vam je potrebno samo održavanje kvaliteta kose i kosa vam nije zahtevna, drogerijsko kombinovano pakovanje će biti skroz ok izbor.
Dakle, kombinovane maske pružaju i hidrataciju i proteine koji su neophodni svakoj dlaci, bila ona farbana, suva, oštećena... Za proteinima posebno vapi oštećena dlaka, za hidratacijom suva, tako da se može reći da jedno dobro kombinovano pakovanje može pružiti kompletnu negu. 
Kome su namenjena kombinovana pakovanja? Ako mene pitate namenjena su svakom tipu kose, naročito osobama koje žele da održe dobar kvalitet kose i sve to žele da obezbede jednom maskom. Ako ne volite proteinska pakovanja zbog efekta krućenja kose (koji je skroz normalan), kombinovano pakovanje je odličan izbor jer do krućenja neće doći a kosi ćete obezbediti dozu proteina.  Ipak, ukoliko vam je kosa izuzetno suva predlažem upotrebu jake hidratantne maske, dok ako je dosta oštećena preporučujem šišanje i/ili proteinsku masku.  Takođe, ukoliko nemate novca da kosi posebno pružite jaku hidratantnu, i jaku proteinsku masku (čitaj: profesionalnu, koncentrovanu) onda je sjajan izbor kupiti jednu jaku kombinovanu masku.

Ko me redovno prati zna da sam opsednuta proteinskim maskama jer imam jako tanku i osetljivu dlaku koja je sklona pucanju (takva je po prirodi + problem sa štitnom žlezdom doprinosi tome), ali sam u poslednje vreme fascinirana kombinovanim maskama, jer sam, kao što rekoh, u poslednje vreme probala dosta fantastičnih, kvalitetnih, koje su, što je najbitnije uticale pozitivno na kvalitet moje kose ne dajući samo trenutan efekat.

Moja najveća preporuka, kada su u pitanju kobinovana pakovanja za kosu su:
- Marrakesh Miracle Mask- Recenziju pročitajte klikom ovde
- Balea Oil Repair- Recenziju pročitajte klikom ovde.
- Biokap Hranljivi balzam -  Recenziju pročitajte klikom ovde.
- Biokap Belleza Hranljiva maska za kosu - Uskoro recenzija na blogu



0 comments:

Постави коментар