Venita 1 day Color - Sprejevi za kosu u boji



Kao što sam vam najavila, dobila sam priliku da isprobam Venita 1 Day Color sprejeve za kosu u boji. Ovo su sprejevi čija boja se skida čim operete kosu. Venita 1 Day Color sprej ne sadrži trajne pigmente, tako da se boja lako i u potpunosti ispira. Ovi sprejevi su ako su zanimljivi kao opcija za maskiranje, za scenske nastupe i slično. Planiram da uradim jedan zanimljiv photoshooting gde ću koristiti ove sprejeve, što ću, naravno podeliti sa vama. Uglavnom, mogućnosti za korišćenje ovog proizvoda su brojne, dovoljna je vaša kreativnost.

Proizvođač kao karakteristike ovog proizvoda navodi sledeće:
  • Venita 1-Day je moderan preparat za brzo farbanje i oblikovanje kose
  • Odličan je za bojenje pramenova, cele vlasi ili odabrane površinske oblasti kose
  • Ne poseduje trajne pigmente, dekolorante, ni oksidanse
  • Ne šteti tvojoj kosi
  • Ispira se već nakon prvog pranja
  • Svih 16 nijansi odlično prekrivaju čak i tamniju kosu
  • Zapremine je 50 ml


Kako se koristi?

  • Pre upotrebe dobro protresi sprej u trajanju od 2 minuta.
  • Prskaj ga na svoju kosu u kratkim mlazevima sa razdaljine od 25-30 cm.
  • Pravi pauze prilikom sušenja.





KOLIČINA
Ovi sprejevi, dakle,  dolaze u ambalaži od 50ml, što je mala količina ukoliko imate dugu kosu poput moje. Meni je jedna bočica dovoljna za krajeve kose ukoliko želim nešto kao ombre efekat, ili za pramenove. Od svake boje imala sam po jednu bočicu, što mi nije bilo dovoljno da nešto mnogo eksperimentišem, ali sasvim dovoljno da vam pokažem kako to izgleda i kakvi su efekti.

NIJANSE
Ja sam izabrala srebrnu (6 Silver Shine) i ljubičastu boju (10 Violet Aura), kao i belu (1 White) koju ću koristiti kao osnovu kako bih dobila bolji kontrast, s obzirom da mi je kosa tamna. Na sajtu www.kozmetikaiparfemi.rs možete pogledati celokupan asortiman. 


Izvor: http://www.kozmetikaiparfemi.rs


NAČIN KORIŠĆENJA
Pre upotrebe je neophodno dobro promućkati bočicu (20-ak sekundi), nakon čega možete početi sa aplikacijom. Moja preporuka jeste da pre nego što nanesete ovaj proizvod lepo rasčešljate kosu i hidrirate je nekom jačom maskom, jer pomalo ukrućuje dlaku. Nanosite ga tako što ćete prskati pramen po pramen, kako bi se proizvod ravnomerno naneo. Kada prskate obavezno radite to sa neke malo veće razdaljine, npr. sa oko 20-30cm kako bi se boja jednako rasporedila. Prskalica je odlična, tako da nećete obojiti sve oko sebe već se boja jako lepo i ciljano raspršuje.

Kada se sprej nanese na kosu, ona postaje vlažna. Sve dok je vlažna proizvod će se preslikavati (na ruke i odeću), zato nakon apliciranja prosušite kosu fenom. Možete je pustiti i da se sama osuši, ali bolje je i brže sa fenom. Samim sušenjem kose suši se i boja i kada je suva apsolutno nema nikakvog preslikavanja i skidanja boje. Proizvođač preporučuje da se nanese lak kako bi efekat bio trajniji.

MIRIS
Miris mi se dopada, ali je intenzivan, kao što je slučaj sa npr. lakovima za kosu, tako da može da se desi da vas "guši". Brzo nestaje sa kose.

EFEKAT NA KOSI I UKLANJANJE
Kao što sam već rekla, pomalo ukrućuje kosu, kao neki blaži lak. Primetila sam da sam neke delove naprskala sa male razdaljine, pa mi se tu boja malo "slepila" i taj deo je bio previše krut, zato obavezno udaljite sprej od kose  baš kao što je naznačeno i neće biti nikakvih problema.

Jako bitna stvar je da se boja jako lako ispira, kako sa kože tako i sa kose. Ruke sam oprala bez ikakvih problema najobičnijim sapunom, ni najmanji trag nije ostao. Takođe, jedna od najbitnijih stvari jeste da nije agresivan, nisam primetila nikakve iritacije na koži, koži glave, niti mi je isušio kosu.  Boja traje dok je ne operete sa kose, s tim da se češljanjem pomalo gubi intezitet boje. Ja sam proizvod nanela ujutru i uveče ga skinula i boja je do kraja dana bila gotovo ista kao kada sam je i nanela.


KRAJNJI REZULTAT
Venita 1 day sprej testirala sam na sebi i na modelu koji ima znatno svetliju kosu od moje. U nastavku ćete videti rezultat.

Probala sam da nanesem ljubičasti sprej bez bele boje pri čemu je intezitet bio znatno slabiji, zbog toga, ako želite jaču boju obavezno kao bazu koristite beli sprej. Sivi je dobro izgledao i bez baze,ali ipak je boja intenzivnija kada se koristi podloga. Na fotografijama gde sam sprejeve isprobala na svojoj kosi možete možda videti mesta gde se boja malo "zgrudvala". To je baš zbog toga što sam vam prethodno navela, nisam sa dovoljne udaljenosti nanosila sprej. Ako neko drugi može da vam pomogne da nanesete, bilo bi sjajno. Posle sam već ukapirala kako se radi, tek kod apliciranja srebrne nijanse :)

10 VIOLET AURA



01 WHITE

6 SILVER SHINE

MOJI UTISCI
Pored toga što sam bila nevešta pri nanošenju na svoju kosu, oduševljena sam belim i srebrnim sprejem i došla sam na ideju da ove dve boje u nekom narednom periodu iskoristim za fotografisanje, gde će model imati belu/sivu kosu. Može se dobiti jako dobar efekat sede kose, tako da, ukoliko vam zatreba za neki maskenbal, scenski nastup, žurku ili slično, probajte sa ovim sprejevima jer je efekat sjajan (ako ga nanesete pravilno).
Probala sam ih na svojoj kosi, i videli ste verni prikaz boje na dnevnom svetlu. Na teksturu ne obraćajte posebno pažnju, jer je posledica moje greške, na fotografijama dole vidite da je situacija ipak drugačija. Jedino što se ne vidi na fotografijama jeste sitan šimer kod srebrne boje. Jako lepo se presijava.

Nisam bila preterano vešta na početku, sa ljubičastom bojom, ali zaista nije teško naneti lepo i ravnomerno. Veštija sam bila pri radu sa modelom.

Tako da, u nastavku možete videti kakav efekat ove tri boje daju na svetlijoj kosi i pri pravilnom apliciranju :). Na modelu nisam mogla probati beli sprej kao podlogu za ljubičastu boju, jer mi, nažalost, količina nije bila dovoljna, ali i bez podloge je boja ok. Modelu sam napravila ljubičaste pramenove, koji su mi se jako dopali, jer su se nekako stopili sa ostatkom kose i deluju baš lepo. Mnogo lepše nego na braon kosi, definitivno. Takođe se i srebrna boja lepo uklopila sa svetlom kosom.

10 VIOLET AURA

10 VIOLET AURA

6 SILVER SHINE

6 SILVER SHINE


Gde kupiti: Sajt www.kozmetikaiparfemi.rs
Količina: 50ml
Cena: 309 din.
_________________________________________________________________________
Pročitajte još... *TOP 5 * Najbitniji postovi na blogu

9 коментара:

  1. Deluje bas zanimljivo. Narocito ljubicasta na plavoj kosi. Probacu ove sprejeve kada budu deca imala maskenbal, a mozda i za sebe nekad sto da ne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam kako možeš da napišeš "efekat je sjajan" pored fotki na kojim se nedvosmisleno vidi da je efekat užasan. Brašnjava, mat, neravnomerno nanesena boja. Ako već hoćeš po svaku cenu da pohvališ onda bar budi pametna pa ne stavljaj fotografije. Ako želiš da staviš fotke onda bar budi pametna pa ostavi neki neutralan (ako već nećeš loš) komentar. Ovako je stvarno smešno.

      Избриши
    2. Očigledno nisi dobro pročitala tekst. Napisala sam zašto je do takvog efekta došlo. Posle sam to isprobala na svom modelu gde sam naučena prethodnom greškom ispravila samu sebe pri apliciranju proizvoda. Moji utisci su takvi, meni se efekat ovog proizvoda, za ono što meni može koristiti, zaista dopada.

      Shvakako sam zahvalna na kometaru :)

      Избриши
    3. P.S. Da sam želela da sakrijem ono loše, veruj da ne bih stavila fotografije gde je krajnji efekat loš.

      Избриши
  2. Pročitala sam pažljivo i videla komentar da je efekat lošiji kod prvog nanošenja ljubičaste boje, ali da si se kasnije izvežbala i bilo ti je lakše na modelu pa da je efekat znatno bolji. To i komentarišem - nije bolji, jako je loš. Loša boja, loša pigmentacija, loš sveukupni utisak. Kao da je bojeno temperom. Uz svo poštovanje različitosti ukusa mnogo mi je teško da poverujem da je nekome ovo "sjajno".

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je tvoj utisak, ja na svom blogu prenosim svoje utiske :) Ono, za šta ja smatram da ove sprejeve mogu koristiti, ovaj sprej jeste sjajan. :)

      Da bi pigmentacija bila bolja koristi se beli sprej. Ja nisam imala dovoljno belog spreja da bih to pokazala na svom modelu, što takođe piše.

      Ovo su boje koje nisu trajne. Dakle, kao što rekoh, nemaju trajne pigmente. Proizvod, kao takav, ne može dati efekat farbe za kosu, gde će sama kosa delovati kao da je ofarbana pravom farbom. Ovo je samo maska. Možeš to i tako posmatrati. Ovo, iz mog ugla, nije proizvod koji ćemo nositi kada idemo u šetnju gradom, na kafu, na ručak... Ovo je za scenu, za maskenbal, za fotografisanje - zaista sjajno. Ponavljam, ovo je MOJ utisak, MOJ blog. Mesto gde prenosim ono što JA mislim i osećam :)

      Moju utisci i fotografije su tu, da ti kao čitalac proceniš da li bi možda ovo tebi odgovaralo. Tvoj utisak jeste da tebi ovo ne bi odgovaralo. I to je skroz ok. :)

      Veliki pozdrav

      Избриши
  3. Mene zanima kako ga maci?prala sam kosu jednom nije se maklo, pa se farbala, i opet se nije maklo, jeste izblijedjelo... Plavusa sam i stavila sam par pramenova tirkizno plave. Kad ce mi se to maci ili moram kod frizera???

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moj savet je da direktno uvoznika kontaktiras kako bi ti dao savet. Ja nisam imala problem sa ispiranjem, pa ti ne mogu pomoci.

      Избриши
  4. Pozz..ima li u prodaji u BiH npr u Zenici hvala?

    ОдговориИзбриши