TIGI i Antony Mascolo


Od frizera frizerima!

U današnjem postu upoznajem vas sa brendom TIGI. Meni je cela priča o ovom brendu zanimljiva, i od kada sam malo dublje ušla u istoriju  počela sam ga posmatrati drugačije.  U jednom od prethodnih postova sam dala mali uvod u celu priču.

Anotny Mascolo, kreativni direktor TIGI brenda, i najbitnija osoba u celoj ovoj priči, naučio je ovaj zanat od svog oca, koji je u svoje vreme proglašen za najboljeg italijanskog frizera. Cela Mascolo porodica se bavi ovim zanatom, i već generacijama ostvaruje neverovatne uspehe. Tony i Guy, najstariji sinovi (petorica ih je) su vrlo rano počeli da se interesuju za ovaj posao, te su počeli da uče od svog oca i 1963 godine otvaraju svoj prvi salon Tony&Guy. Nekoliko godina kasnije Antony im se pridružuje.


Antony je već od svoje 14 godine počeo da se interesuje za frizerski zanat i pritom je pokazao ogroman talenat iako nikada nije školovan niti posebno obučavan . On napušta školu i pridružuje se svom ocu i braći i započinje svoju karijeru.

Vrlo mlad i uspešan, počinje da sarađuje sa najpoznatijim svetskim fotografima, dobija mesto na naslovnicama najprestižnijih svetskih magazina i zajedno sa svojom braćom učestvuje u poznatim talk show emisijama.
Došao je na ideju čak i da snima svoje video edukacije, kako bi preneo svoje znanje na druge, a koliko je u tome dobar govori činjenica da danas drži svoje edukacije širom sveta, i vlasnik je najpoznatijih frizerskih akademija.

Tony&Guy, porodična kompanija, 1982god. na tržištu predstavlja svoje proizvode i odlučuje da brend nazove po osnivačima, skraćeno TIGI (Ti & Gi). Prvi TIGI proizvod koji se mogao kupiti u maloprodaji bio je pena za kosu.


Pored talenta za frizure, Antony je pokazao talenat i za fotografiju. Svoj prvi profesionalni aparat dobio je od svoje žene Path (koja je, uzgred radila zajedno sa njim). Ovo ispod je njegova prva fotografija koja je objavljena u Vogue.

Nagrade i priznanja
1987 god. Antony biva nagrađen i postaje prava ikona svog zanata. Dobija nagradu Avant Garde, dok 1988, 1990 i 1995 dobija nagrade za britanskog frizera godine. Do danas on je najmlađi dobitnik ove nagrade i jedini koji je nagrađen čak tri puta. Antony  je do sada je dobio 47  nagrada svih vrsta. Ovo uključuje 11 internacionalnih nagrada za kreativna dostignuća. Do 30-te godine dobio je nagradu za životno delo i prava je ikona u frizerskoj industriji. TIGI  se, zahvaljujući njemu deklariše kao kreativna inteligencija. Nadam se da sada shvatate zašto.

U nastavku vam predstavljam još nekoliko zanimljivih činjenica o TIGI-u

1996 godine izlazi prvi Tigi Bed Head proizvod.

A ovo su prvih 5 Bed head poizvoda koji su kreirani 1996 godine


1997 kompletirana je Bed head linija inspirisana uličnom modom i kulturom.

1998 Izlazi Tigi Catwalk linija koja je inspirisana visokom modom.

2002  godine TIGI se odvaja od matične kompanije Tony&Guy, kada Antony postaje kreativni direktor brenda  i osniva svoj brilijantni tim.
Tri godine nakon toga dešavaju se veliki koraci za ovaj brend. Antony predstavlja novi brend Tigi S Factor, kao najviši rang TIGI-a, Karakteristika S Factora jeste luksuzan rang i high end pakovanja.


Već sam pomenula da je Antony poznati svetski edukator, a 2007 godine je otvorio svoju akademiju u Londonu. Nakon toga otvara veliku akademiju u New York-u i dalje, širom sveta nastavlja sa svojim edukacijama.

Što se tiče brenda Catwalk, koji je inspirisan velikom modom, 2012 godina je vrlo bitna, jer ovaj brend biva "ponovo rođen". . Antony sklapa saradnju sa vrhunskim farmaceutima sa ciljem kreiranja čistih i aktivnih sastojaka za svoje proizvode. Kako ova kompanija tvrdi, Tigi Catwalk predstavlja spoj tehnologije, kreativnosti  i lepote.

Dakle, TIGI porodicu čine sledeći brendovi:

Svaki od ovih brendova ima svoju ulogu i svoju priču. Bilo da želite da budete rok zvezda, kraljica crvenog tepiha, ili jednostavno da budete elegantni i sofisticirani, TIGI ima prave proizvode za vaš stil i način života. TIGI se predstavlja kao lifestyle brend, čineći da njihovi proizvodi pored svoje prvobitne uloge, čine i stil osobe koja te proizvode koristi.

Rekla bih da je Bed Head brend koji je namenjen urbanim, mladim ljudima. On se uklapaju u neki street style, tj. ulični stil. Tigi jako vodi računa da pored neospornog kvaliteta, proizvodi budu dobro dizajnirani, a svaka njihova kampanja bude zanimljiva i krativna. Proizvod ovog brenda o kojem sam pisala je Tigi Urban Antidotes Resurrection maska za jako oštećenu kosu, čiju recenziju možete pročitati ovde.

Tigi Catwalk je brend inspirisan svetom mode, lepote i svetom slavnih. Ovaj brend možete videti iza scene mnogih bitnih svetskih događaja, iza modnih pista, u rukama najpoznatijih svetskih frizera. Zahvaljujući vrhunskom kvalitetu, Tigi Catwalk proizvodi omogućavaju kreiranje najkompleksnijih trendi frizura, i to sa lakoćom i brzinom. 

Tigi S factor, najmlađi TIGI brend, je kreiran sa idejom  da izgled kose učini super sjajnim, lepim i ženstvenim. Tigi svojim S factorom obećava senzacionalne rezultate. Kao što sam vam već pomenula S factor predstavlja visok rang kada je u pitanju kvalitet proizvoda, i najviši stepen kvaliteta kada su u pitanju TIGI proizvodi.

Zaista je lepo, bar za mene, znati ovako ključne stvari o jednom brendu. Mnogo je razloga zbog čega ovakvi, profesionalni brendovi imaju više cene. I ne, ne mislim da su visoke, jer znate da na kosu stavljate nešto što su napravili vrhunski stručnjaci, majstori svog zanata i ljudi čiji brend ima tako uspešnu istoriju. Za tako nešto vredi izdvojiti malo više novca. 

TIGI proizvode kod nas možete pronaći  u online prodavnici www.prodajakozmetike.com koja ima najpovoljnije cene, akcije, kao i kvalitetnu uslugu u smislu brze isporuke i dobre komunikacije.

Bilo da vam je potreban proizvod za stilizovanje kose, bilo da je vas problem ostecena kosa, ili samo želite da svoju negu kose dovedete na viši nivo- Tigi je moja preporuka.




0 comments:

Постави коментар