Novi blog o nezi kose, pitanja i odgovori

Ako imate kovrdžavu kosu, vrlo je moguće da ste već upoznati sa facebook stranicom Kovrdžava kosa. Nju već godinama vodi Milica, koja je nedavno napravila  blog namenjen ovoj temi (http://kovrdzavakosa.blogspot.com).


Milica me je nedavno kontaktirala, i predložila da odgovorim na nekoliko pitanja, koja bi bila interesantna za njene čitateljke, i vrlo rado sam prstala na to da po prvi put gostujem na nečijem blogu... 

Pitanja koja mi je postavila su sledeća: 
  1. Kovrdžave devojke su često nezadovoljne stanjem svoje kose i neukrotivog volumena. Kao ,,lakšu’’ varijantu, opredeljuju se za stalno (da ne kažem svakodnevno) ispravljanje lokni. Znamo da je kovrdžava kosa po prirodi suva, pa nam reci, da li i koliko često preporučuješ da ispravljaju kosu?
  2. Kosa koja je oštećena konstantnim peglanjem, neadekvatnim farbanjem i sl. se teško oporavlja, potreban je duži vremenski period i strpljenje. Kakav tretman preporučuješ u tom slučaju?  
  3. Da li imaš savete za devojke koje se bore sa sporim rastom kose? Kako najdelotvornije i najzdravije poboljšati rast kose?
  4. Kada je u pitanju samo pranje kose, koje šampone i pakovanja preporučuješ? 
  5. Stiže nam leto i toplo vreme, kosa je izložena uticaju štetnih UV zračenja, a samim tim i dodatnom isušivanju i dehidrataciji. Svi mi obraćamo pažnju na kožu i koristimo kreme sa zaštitnim faktorima, ali, vrlo često zanemarujemo kosu koja je takođe osetljiva i izložena direktnom uticaju toplote. Kako negovati kosu tokom letnjih dana?  
 
Ukoliko vas interesuju odgovori na ova pitanja kliknite OVDE, (klik će vas odvesti na post sa odgovorima).

A ukoliko vas interesuje nešto drugo slobodno mi pošaljite poruku putem facebook-a, ili putem maila-a zdravakosa123@gmail.com, a ja ću vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

 


1 коментар: