Iskustvo čitateljke - Kovrdžava kosa - Dikson krema za kovrdže (Mini recenzija)

Čitateljka N.G. je dobila priliku da testira Dikson kremu za kovrdže, koju sam joj prosledila, pošto je moja kosa ravna,  pa nema smisla da je ja isprobam.

Nakon što ga je probala poslala mi je  utiske i fotografije. Rešila sam da to podelim sa vama, tako da ako imate kovržavu i neukrotivu kosu, zadržite se još malo na blogu i pročitajte sledećih nekoliko redova.

Pre svega, nekoliko reči o samom proizvodu i o tome kakvo dejstvo treba da ima:
Dikson Curly Glaze je proizvod  specijalno kreiran za kovrdžavu kosu. Ima zadatak da učvrsti kovrdže, da ih hidrira, i obezbedi vitalnost i sjaj. Proizvođač tvrdi da ovaj proizvod štiti od vlage. Stepen učvršćivanja je 3/5.


Miris je jako lep i osvezavajuć kao da u sebi sadrzi neki tropski miks voca (grejp, limetu, limun, eukaliptus). Makar sam ja takav dojam dobila, miris je prelep.


Ja sam ga stavila na kosu kada sam je posušila i to sam stavila na krajeve, ali sam pritom morala i da stavim Balea kremu koju koristim za oblikovanje kose jer imam bas "puno", kose mada to nije umanjilo njen učinak. Krajevi su mi bili tako dobro zaglađeni i jos bolje definisani, inače u sebi kao da sadrzi i neki sastojak koji me jako podseća na gel jer nekako kao da fiksira oblik kovrdže što me je jako obradovalo jer na krajevima koliko god da stavim Balea kreme posle prospavane noći odmah mi se "rascveta" i moram opet da nanosim kremu. Što sa ovim nije bio slucaj!! :)

Tako da definitivo cu da ga kupim,jer ako sam posle prvog puta bila ovako zadovoljna znači da vredi.


Cena: Oko 1200din
Količina: 250ml
Prodajno mesto: Frizerski saloni koji rade sa Dikson kozmetikom, Dikson radnja u Balkanskoj ulici br.3, ili Frizerski salon Cvrle ( ili online prodavnica www.cvrle-hairshop.com)

2 коментара:

  1. Zakon! :D Ja isto imam kovrčavu i dugu kosu, najviše koristim kreme i ulja, rijetko kada koristim proizvode za stiliziranje jer mi je dodatno isuše, ali ovo bih rado probala.
    Krasna kosa! :)

    ОдговориИзбриши