Trend up AntiOxidant Maska za kosu

Danas vam predstavljam masku za kosu namenjenu profesionalnoj upotrebi.
Namenjena je korišćenju neposredno nakon farbanja, ili za negu farbane kose. Ima zadatak da hidrira i rekonstruiše dlaku i da sačuva boju. U sebi sadrži ekstrakt borovnice, i ima UV zaštitu.


Struktura ove maske je vrlo slična Davines HBP-u. Ukoliko niste probali tu masku, i ne znate kako onda izgleda- malo je gušća od klasičnih i drugačije strukture. Takođe i miris me podseća na HBP, malo je jači i prodorniji ali ne zadržava se dugo u kosi.




Kada je u pitanju krajnji efekat, po meni je vrlo sličan Davines-u. Krajevi su jako, jako meki, ali ne i lepršavi, već vrlo uredno zaglađeni. Kosu sam malo prosušila fenom, na najmanjoj temperaturi, i kada pređem rukom kroz kosu izgleda apsolutno isto kao kada se isfeniram kod frizera, s tim što nije savršeno ravna.
Daje lep sjaj, koji je umeren, baš kako treba.

Iako imam tanku kosu volim kada su krajevi mirni, zaglađeni i da "ne idu u širinu" ako razumete šta hoću da kažem. Na primer, kada se isfeniramo kosa nam izgleda tanje, naročito u predelu krajeva, a to upravo ova maska i daje. Krajevi su lepo složeni, pa se oštećenja gotovo i ne primećuju,  i skoro da nema potrebe da dodatno stavljate neki serum ili ulje da bi dali završnicu krajevima. Bar ja nemam tu potrebu, jer krajevi savršeno izgledaju.

Drži se na kosi 3-5minuta, ali ja je držim 20-ak, da bi dobila bolji efekat.

Cena: 440din=250ml ili 880din=1kg

Probala sam i šampon iz iste linije, ali o njemu ću pisati neki drugi put, jer još nisam stekla kompletan utisak.





Proizvodi se u Italiji, i pripada linije proizvoda Trend Up, koji proizvodi Edelstein. Do sada sam već pisala o ampulama koje su od istog proizvođača, pri čemu sam bila prezadovoljna.
Iako je namenjena profesionalnoj upotrebi, može se naći u slobodnoj prodaji u Depil Medic Shop-u, na 5 lokacija, ili možete naručiti preko Internet prodavnice na njihovom sajtu http://www.depilshop.rs

T.C. City Passage 4. sprat
Obilićev venac 18-20
011/3286-820
064/6414-838
Radno vreme 10-18h
Subotom 10-16h


Žarkovo, Partizanske vode 12a (kod Lav auta)
011/2500-242
064/641-4837
Radno vreme: 9 - 17 h
Subotom: 9 – 15 h

Bulevar kralja Aleksandra 86-90
Pasaž T.C."Fontana"
011/2439-054
064/640-1707
Radno vreme: 10 - 18 h
Subotom: 10 – 16 h

Ulica Glavna 21, Zemun
(kod Mc Donaldsa)
011/316-47-05
064/641-4840
Radno vreme: 10 - 18h
Subotom: 10 - 16h

Voždovac, Vojvode Stepe 101
(Kod Komercijalne banke)
011/ 39- 71- 676
064/641-48-39                                                                                                                             


28 коментара:

  1. Na listi je :)
    Nisam znala da ima Depil shop u Glavnoj! Super!
    Hvala, ovo mi je trebalo. Probala sam HBP koji je odličan i efekat je baš kako si opisala.

    ОдговориИзбриши
  2. Jedva cekam post o samponu,posto sam se dvoumila izemdju njihovog i onog colory young,pa sam uzela colory,nisam probala Davines,pa me interesuje jel ukrucuje maska malo dlaku? :) Njihova leave in prskalica 2 phase mi je odlicna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova maska ni malo ne ukrućuje. To mi se jednom desilo sa HBP-om, ali je to dokaz da treba da napravim pauzu, jer nije prepoučljiv za češću upotrebu.

      Избриши
  3. Jooj uvijek pišeš o nekim dobrim proizvodima okojima nisam nikad čula. Svaka čast, o puno toga sam naučila od tebe a WL samo raste :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ti isto :) Taman me oduševi neki proizvod iz tvoje recenzije i krenem da razmišljam o kupovini a onda shvatim da toga nema kod nas :)

      Избриши
  4. Zanimljiva maska, sviđa mi se što lepo zagladi krajeve :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, super zagladi. Ništa gore nego kada su krajevi "raštrkani" na sve strane

      Избриши
  5. Ne farbam se ali koliko vec sutra kupujem mami, inace idem do Bulevara. :))

    ОдговориИзбриши
  6. Da li bi je koristila posle svakog pranja ili dvaput mesecno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neću je sigurno koristii nakon svakog pranja, ali verujem da je jednom nedeljno sasvim ok. Ako ti kojim slučajem ukruti kosu samo proredi korišćenje, ali ne verujem da će se to desiti.

      Избриши
  7. Vec dugo koristim ovu masku i prezadovoljna sam.

    ОдговориИзбриши
  8. Stvarno deluje super! Baš me zanima da li ćeš biti zadovoljna i ostalim proizvodima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pisaću :) Nisam oduševljena mnogo šamponom, ali treba mi još vremena da ga testiram

      Избриши
  9. Pa i nije skupo, s obzirom da se radi o profi proizvodima. Za koji dan idem da kupujem neke potrebstine pa cu svratiti u Depil da pogledam

    ОдговориИзбриши
  10. Juce sam se farbala a tek sad sam videla post. :( Da sam znala uzela bih ovu masku a ne dahlia.

    ОдговориИзбриши
  11. Šteta :) Ali dobro, šta sad... Biće prilike.. Ne znam da li imaju testere, pa bolje prvo isprobaj pa odluči da li ćeš da kupiš

    ОдговориИзбриши
  12. Super tekst.:) Mislis li da je ova maska jeftinija zamena za HBP? Jel ovo proteinsko ili hidratantno pakovanje za kosu? :)

    ОдговориИзбриши
  13. Maska obecava :D Bas cu da svratim sledece nedelje da pogledam sta sve imaju :) I onako sam u potrazi za dobrom maskom :) Uvek nam otkrijes nesto novo :))

    ОдговориИзбриши
  14. Da li smatrate da je kao proteinsko pakovanje bolje koristiti ovo ili Latte? Sada koristip HPB, ali nakon njega, kad mi se kosa oporavi, planiram da pređem na nešto jeftinije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je dosta jače od Latte-a. Bar tako deluje na moju kosu. Znači, ja bih ipak ovu uzela.

      Избриши
  15. Možete li da napišete/slikate sastav ovog pakovanja? Hvala. :)

    ОдговориИзбриши