Noviteti-Oktobar 2013

U narednom periodu ćete imati prilike da na mom blogu pročitate dosta novih recenzija, a moram vam zagolicati maštu i reći da vam pripremam recenziju  linije proizvoda vodećeg brenda sa našeg tržišta, koja će se u toku ovog meseca pojaviti u prodaji. Jako mi je drago što ću imati priliku da vam predstavim te proizvode, i nadam se da ću iskrenom i kvalitetnom recenzijom opravdati pruženo poverenje.

A sada, slede slike noviteta o kojima ćete čitati u narednim postovima.

Da li vam se nešto dopada na prvi pogled, i o kom proizvodu biste voleli prvo da pročitate utiske?


Rose Of Bulgaria-Proizvodi na bazi ružine vodice 



Maska za kosu



Ružina vodica



I još:
Trend up- Šampon i maska za farbanu kosu
Young-Gel za kosu
Edelstein-Hidratantna maska sa UV zaštitom







-----------------------------------------------------------------------------------------

Ako ste iz Srbije, a želite da na poklon dobijete Brahmi Amla ulje, kliknite OVDE

17 коментара:

  1. Ja bih da vidim recenziju bilo koje maske za kosu:)

    ОдговориИзбриши
  2. Takodje! Maske :)))) Mada su nam tipovi kose skroz razliciti, volim tvoje recenzije :DDD Negde si pomenula da si koristila balzam Garnier Avocado onaj zuti, kakav ti je, jel si zadovoljna? Danas sam ga kupila, deluje mi kremasto, uzeh njega umesto maske -ni sama ne znam sto! Ali imam dosta maski a nekad im je struktura skoro pa ista.Jedva cekam da ga probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od sada ću i mamu da uključim u testiranje pa ću iznositi i njene i moje utiske :) Mislim da nije bitno da li su nam tipovi kose isti i različiti, jer, opet, kada znaš kakav je moj tip kose, kada znaš koji su sastojci i čemu služe, i na koji način proizvod deluje na dlaku možeš sama da zaključiš da li bi neki proizvod mogao da ti odgovara.

      Što se tiče Garnier balzama sa avokadom, ja njega obožavam :) Kad sam kod dečka koristim taj balzam, tj uzimam od njegove mame. :) Ona ga već dugo koristi. Šampon mi se ne dopada, jer mi je teme osetljivo i pojavi mi se perut. Ali balzam je predivan. Miris, struktura, efekat...

      Ne znam stvarno da li oporavlja, nije mi ni bitno kod balzama to. Ali jako lepo omekša kosu, zagladi je, čak bolje nego neke maske. Znači, sve pohvale za taj balzam

      Избриши
    2. Hehe moze i mama! :))) Ugnjavices je skroz sirotu zenu, zamisljam te, tefter i zapisujes utiske :D Ee pa bas mi je drago sto si nahvalila ovaj balzam, deluje super, mislim da ce mi odgovarati da odmorim kosu od svih teskih maski :) Pozdrav za tebe i mamu a vala i mamu tvog decka koja nam je na neki nacin otkrila balzam :)

      Избриши
    3. Ma hoće ona, samo da nađe vremena. Redovno mi krade šampone, maske, ulja :)

      Mora da "plati" za to :D

      Ma pozdrav za sve mame :) :*

      Избриши
  3. Moram da priznam da mi nisu poznati ovi proizvodi ali radujem se recenziji...ne volim mnogo da eksperimentisem sa proizvodima za kosu ali kupila sam par po tvojo preporuci i nisam se pokajala ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što se nisi pokajala, to mi je jako bitno.

      Ni meni nisu bili poznati ovi proizvodi, dok nisam kupila ampulu Trend up, pa sam se malo informisala o ostalim Edelstein proizvodima. Prodaju se, koliko ja znam samo u Depil shopu i nemaju reklamu, pa samim tim nije ni čudo što nismo čule za njih

      Избриши
  4. Aaaa jedva čekam da čitam o proizvodima na bazi ružine vodice :))
    Gde si ih kupila? :)

    ОдговориИзбриши
  5. Interesuje me ružina vodica i maska. Ali i ostalo je zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
  6. Ja ovu ružinu vodiću definitivno moram da kupim :)

    ОдговориИзбриши
  7. Woow draga, oči mi ispale a moram priznati da neke stvari prvi put vidim :))

    Jedva čekam recenzije :)

    ОдговориИзбриши
  8. Oh wow! So beautiful photos and very interesting post! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Sve me zanima, ali najzanimljivije mi deluje ta Bugarska ruža.

    ОдговориИзбриши
  10. iskreno prvi put vidim sve ove proizvode ali se veselim recenzijama :)

    ОдговориИзбриши