Manna - Shea puter, Kokosov puter, Sapun "zdravi pramenovi", i sapun "Aloe vera sa limunskom travom"

Ne znam da li vam je poznat ovaj brend, koji predstavlja prirodnu kozmetiku vrhunskog kvaliteta. Ako nije, predlažem vam da izdvojite malo vremena i pročitate ovaj post, jer ću se potruditi da vam lepo dočaram kakvi su moji utisci vezani za par Manna proizvoda.

Manna je prirodna kozmetika koju možete lako naručiti putem Interneta, na zvaničnom sajtu http://manna.rs/ Tu možete pronaći sve neophodne informacije o naručivanju, dostavi, ostalom asortimanu i sl., a ja ću vam sada predstaviti svoje iskustvo.

Manna proizvodi dolaze u predivnim, originalnim pakovanjima koji su me kupili pri prvom susretu. . Nikada mi nije bitno, niti presudno kako neki proizvod izgleda, ali ovi su toliko slatki, da to moram da napomenem.

A onda je došao red na ozbiljnije upoznavanje. Otvaranje proizvoda i susret sa predivnim, svežim i prirodnim mirisima: lavanda, limun, kokos...

Ne bih volela da pomislite da imalo preterujem, veliki sam protivnik veličanja stvari kada ljude ponese subjektivnost, ali  sam zaista oduševljena ovim proizvodima.




SHEA PUTER sa ETERIČNIM ULJEM LAVANDE*



Prvo sam otvorila mini pakovanje shea puttera koje je obogaćeno eteričnim uljem lavande., pročitala na njihovom sajtu za šta se sve može koristiti, i odmah nanela na moje jako suve usne. I tako sam ih mazala ceo dan, a posebno pred spavanje u debelom sloju, i već ujutru je stanje vidno bolje. Može se koristiti i za kosu, ali sam odlučila da kao masku za kosu, ipak isprobam kada kupim veliko pakovanje (100mg) jer je za kosu svakako potrebna veća količina. Od toplote ruku se topi, inače je čvrste konzistencije.


Može se koristiti u sledeće svhe:
1. Za smirenje i lečenje suve kože
2. Protiv osipa
3. Protiv guljenja kože nakon sunčanja
4. Protiv nastanka fleka i bora na koži, i za izbeljivanje istih
5. Protiv svraba kože
6. Nakon prekomernog sunčanja, protiv opekotina od sunca
7. Umesto kreme za brijanje
8. Za tretiranje manjih oštećenja kože
9. Protiv nastanka pukotina na koži
10. Za tretiranje tvrde i hrapave kože na stopalima
11. Tokom hladnih vremenskih uslova
12. Protiv pojave strija u trudnoći
13. Protiv ujeda insekata
14. Za očuvanje zdrave kože
15. Protiv umora mišića, tenzija u zglobovima
16. Za tretiranje kože obolele od ekcema
17. Za lečenje zapaljenja kože

18. Za tretiranje manjih opekotina

Zaista odličan proizvod, koji može zameniti masu drugih koje svakodnevno koristimo. Veliko pakovanje je jako isplativo, jer se sporo troši a možete ga, kao što vidite, koristiti u razne svrhe, bez straha da će koža burno da reaguje, jer su sastojci prirodni.
Sastojci: Shea puter, eterično ulje lavande, eterično ulje čajnog drveta
Cena: 100ml=1150din

100% ORGANSKI KOKOSOV PUTER*




Ovo je fantazija. U 100ml, u slatkoj plastičnoj flašici, upakovano je blago! Proizvod koji toliko lepo omekša jako suvu kožu, koji jako lepo i dugo miriše, jako dobro hidrira kosu, a pored svega toga potpuno je prirodan. Topi se na temperaturi od oko 24°C i bukvalno kada se nađe na prstima vidite kako se otapa. Kada sam krenula da ga mažem po licu, rukama, kosi, mislila sam da nikada neću stati i da ću za dan sve potrošiti ali sam se na vreme zaustavila.


Dok nisam otišla na sajt i pročitala da može čak i da se JEDE. Na sreću, samo jedna kašika dnevno, tako da, ipak nisam sve potrošila za dan :) Naravno, morala sam da probam kakav je ukus i super je! Oseća se kokos, nije mnogo masno i sada ozbiljno razmišljam da se obezbedim većom količinom, jer je ovo zaista fantastično.

Ovaj proizvod definitivno ulazi u favorite godine.

Nega kose kokos puterom 


Preorjentisaću se na negu kose, jer, zapravo to je najbitnije.
Prvo sam nanela kokosov puter na vlažnu kosu,nakon pranja i osušila je. Nažalost stavila sam ogromnu količinu, pa je kosa izgledala jako masno (ako probate, znaćete da je toliko teško stati). Ali dodala sam još putera, i prespavala sa tim. Ujutru sam je oprala, i dok sam ispirala kosu pod prstima se osećalo koliko je kosa meka. Nakon toga sam, rutinski oprala šamponom, stavila masku, što dalje nema veze za ovim puterom :)


Sastav: 100%-ni devičanski kokosov puter

Cena: 100ml =1080din

SAPUN ZDRAVI PRAMENOVI*



Ovo je sapun za kosu. Imam lepo iskustvo sa sapunima za kosu, drugog proizvođača prirodne kozmetike, koje više nema na našem tržištu, tako da ću, vrlo rado u narednom periodu da isprobam ovaj sapun. Jako mi je žao što ću morati da ga otpakujem, jer je jako lepo spakovan :)

Na sajtu  možete videti detalje o ovom sapunu.

Proizvođač obećava da čemo zahvaljujući njemu da peremo kosu ređe, da će regulisati mašćenje nakon određenog vremena korišćenja, da će kosa biti gušća i zdravija, da će otkloniti svrab, sprečiti opadanje, da će da normalizuje stanje sa ispucalim krajevima, a ako nam sastojci najviše govore o kvalitetu, onda bi ovaj proizvod trebao da ispuni sva očekivanja, jer  ima sledeće sastojke:

Sastojci: saponifikovano maslinovo ulje , ulje ricinusa , kokosovo ulje , destilovana voda, zelena glina , eterično ulje lavande , eterično ulje čajnog drveta , Linalool* , Limonene*

*prirodni sastojci eteričnih ulja
Cena: 90g=575din.
SAPUN ALOE VERA SA LIMUNSKOM TRAVOM*




Još jedan sapun koji se može koristiti za pranje kose, ali i kupanje i umivanje lica.

Umiruje kožu, čini je mekom i svilenkastom, hrani, hidrira, ima predivan miris limuna, i kako proizvođač kaže-smanjuje bore. 
Jedva čekam i njega da probam i podelim svoje utiske sa vama.

Sastojci: saponifikovano maslinovo ulje, kokosovo ulje , aloe vera puter , shea puter, nerazređeno eterično ulje limunske trave , nerazređeno eterično ulje eukaliptusa , mak , Citral* , Geraniol* , Limonene* , Linalool* , Citronellol* , Eugenol*

*prirodni sastojci eteričnih uljaCena: 90g=595din.


*Ovaj proizvod je PR uzorak, ali to ni najmanje nije uticalo na pisanje recenzije. Recenzije su iskrene i bazirane na ličnom utisku. Više povodom ove teme pročitajte OVDE.

27 коментара:

  1. Cula sam za njih ali nikako da narucim,moracu ozbiljnije da se pozabavim njihovom ponudom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super im je ponuda. Cene su malo iznad nekog proseka, ali dobro. Ako su kvalitetni, onda vredi

      Избриши
  2. Bas sam sinoc gledala na njihovom sajtu, hocu da narucim shea puter
    Odlicna recenzija, i odlicna preporuka. Uvek je prirodna kozmetika najbolji izbor

    ОдговориИзбриши
  3. Pakovanja su jako slatka :) Nikada nisam cula za ovu kozmetiku, ali cu posetiti sajt da vidim o cemu se radi, jer si me prilicno zainteresovala ovim tekstom, a i slicicama.
    Sta bismo mi bez ovog bloga (?!!)

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno sve deluje fenomenalno, pakovanje tako mami! :))

    ОдговориИзбриши
  5. Deluje zanimljivo, nema šta, posebno taj višenamesnski maslac, a probala bih i sapun za kosu.

    ОдговориИзбриши
  6. Sapun i kokosov puter mi izgledaju super. :) Sapun bih bas probala. :))

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljivi proizvodi, super si ih opisala :) Probala bih sapun za kosu.

    ОдговориИзбриши
  8. Interesantno,uvek nam otkrijes nesto novo i onda znam da je provereno :) Dobila sam iz grcke sapun od maslina,pise da je za kosu i telo,malopre sam probala kosu da operem,jeste se napravila pena,ali je momentalno postala suva da sam morala odmah da isperem da mogu posle da se ocesljam. Ne znam da li je jos neko probao ovim sapunom da opere kosu,meni nije uspelo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se često desilo da mi kosa izgleda suvkasto nakon korišćenja određenih šampona, ali te šampone i dalje koristim. Suvkasta je nakon Afrodite, Allina, ali ja to rešim maskom. I super mi je kosa. Mislim da je to zato što ti šamponi dobro čiste i skinu svu nečistoću i ostatke od silikona koji se nalaze u većini preparata koje koristimo i onda ti se čini da je kosa mnogo suva. Obavezno koristi dobru hidratantnu masku i sve će iti super. Kosa neće biti isušena na duge staze, sigurno

      Избриши
    2. Pokusacu,hvala puno :) Volim da citam tvoje postove

      Избриши
  9. OMG! Pa ovo ne samo da izgleda super, nego su proizvodi vrhunski!
    Kokosov puter/ulje/maslac... ima 101 naziv, kupovala sam u Bio&Bio radnjama i to je tako dobra stvar. Za sve! Kao što si napisala, pored kozmetičkog delovanja, može se uzimati kao hrana. Ja sam znala staviti kašičicu u Nes :)
    Sastav proizvoda je odličan. Odoh na sajt da proučavam :)
    Hvala na postu!

    ОдговориИзбриши
  10. Svi proizvodi mi deluju fenomenalno! Ja sam veliki pobornik prirodnih preparata i kozmetike. Nisam do sad cula za ovog proizvodjaca i upravo odlazim na njihov sajt da vidim sta sve imaju. Puter od kokosa mi je ubedljivi favorit i uzasno me zanima za ovaj sapun da li stvarno ima takvo dejstvo kao sto obecavaju, jer bi to bilo zaista sjajno! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, bilo bi fenomenalno. Ne mogu da docekam da sve probam. A ne mogu bas sve odjednom :)

      Избриши
  11. Meni je njihova stranica "iskakala " na fb cesto pa sam lajkovala i bas citala o ovom sapunu za kosu, sto da ne, fino mi deluje :) ali verna sam Allinu za sada, stvarno mi kosa super izgleda od njihovih preparata. Da ne ureknem.A ovo visenamensko cudo od kokosa mi se bas dopada, moze i da se jede :D super ideja, neko je napisao, staviti u nes :D njam :) Bas fini proizvodi, lepa prezentacija, eto stalno nam otkrivas nove stvari :)))

    ОдговориИзбриши
  12. Njuskam po njihovom sajtu vec neko vreme, a WL se samo produzava ;) Jedna sam od onih koji vole prirodnu kozmetiku, tako da cu morati svasta da probam iz njihovog asortimana ;)

    ОдговориИзбриши
  13. Da li ste, mozda, probali sapune?
    Ja sam juce oprala kosu sa Coco sapunom sa uljem cajnog drveta i kosa mi je toliko kruta, kao da sam stavila vosak na nju. Cak sam nakon pranja, kosu isprala sa rastvorom limuna i vode i na vlaznu kosu stavila mleko koje se ne ispira. A, cini mi se da im na sajtu pise da nije potrebna nikakva maska, nakon upotrebe ovih sapuna..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam jos uvek stigla da probam sapune.

      Zaposleni u Manna su mi dali uputstvo za upotrebu, tj poslali su mi sa ovim proizvodima i rekli su mi da je sasvim normalno to da kosa u pocetku tako reaguje, ali se kasnije sve stabilizuje. Svakako, mislim da je maska jako potrebna kosi jer sampon samo ocisti, i nema mogucnost da pruzi dubinsku negu koja je svakoj kosi potrebna

      Избриши
  14. Da li ste mozda probali ovaj sapun zdravi pramenovi?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam. Možete pročitati ovde http://zdravakosa.blogspot.com/2013/10/manna-zdravi-pramenovi-sapun-za-kosu.html

      Избриши