Loreal Elseve Volume-Collagene (Sprej za volumen kose)

"Ovaj sprej je namenjen podizanju kose u korenu, obogaćen Kolagenom koji je poznat po svojoj moći da učvršćuje  i daje gustinu. Koristi se tako što se naprska u korenu i po celoj dužini kose. Za maksimalan volumen podignite četkom kosu u korenu. Ne ispira se, i može se koristiti svakodnevno na suvu ili mokru kosu."


 Do sada nisam probala ni jedan proizvod namenjen postizanju većeg volumena kose, pa samim tim nemam sa čim da ovaj proizvod uporedim. Zbog toga neću dužiti sa uvodnim rečima već ću odmah preći na utiske prilikom korišćenja.

Način upotrebe:
  1. Oprem kosu šamponom
  2. Stavim masku za kosu
  3. Nakon ispiranja uvijem kosu u peškir dok se malo ne prosuši
  4. Nanesem ovaj sprej tako šta naprskam malu količinu na teme, tačnije naprskam ga u korenu, ali ne i po celoj dužini kose, kao što je navedeno u uputstvu
  5. Ovaj proizvod sam isprobavala kada sušim kosu fenom, kako bih uz pomoć četke dodatno podigla kosu u korenu

Počeću sa uticima koji se tiču samog osećaja na koži glave 

Ono što sam prvo primetila, to je da nakon nanošenja dlaka dobija drugačiju strukturu, tj.ako pređete rukom kroz kosu osetićete da je ovaj sprej na dlaci ostavio jedan sloj, pri čemu kosa nije mnogo lepljiva.
Pomalo ukrućuje dlaku što omogućava lakšu kontrolu prilikom oblikovanja, ali meni se ne dopada osećaj koji imam na glavi nakon naošenja.
Ne volim kada proizvod osećam na glavi, a upravo taj slučaj imam sa ovim proizvodom. Kako mi je teme osetljivo, posle ovakvih proizvoda obavezno mi se pojavi masna perut i neprijatan osećaj, zbog čega imam potrebu da često perem kosu.

Kada se ovaj proizvod nanese kosa ne izgleda ni najmanje masno, ali sutradan mi se ni malo ne sviđa kako izgleda moje teme, jer i tog drugog dana treba da izgleda čisto.

Nikako ne preporučujem, da naprskate i celu dužinu kose, jer će izgledati suvo, dobiće čudnu strukturu, biće kruća i bez ikakvog sjaja. Jedino, ako ovo želite da postignete, i volite da vam kosa tako izgleda.

Volumen i gustina?

Nakon ovog proizvoda kosa pri temenu izgleda gušće ali ništa specijalno. Volumen je takođe, jako slabo vidljiv, sem ako odete kod frizerke koja će vam lepo sa četkom podići kosu pri korenu, ali trebalo bi da nam ovaj proizvod pomogne u kućnoj upotrebi. Ako samo operete kosu i nanesete ovaj sprej, nećete postići apsolutno ništa, tj.efekti neće biti vidljivi. Naročito ako vam je kosa tanka i potpuno bez volumena.

Krajnji utisak

Mojoj tankoj kosi, bez volumena, ovaj proizvod nije mnogo pomogao. Efekat je ispod proseka. Ali vam može pomoći ako samo želite da je lakše oblikujete i da vam frizura duže stoji, samo koristite malu količinu jer će u suprotnom kosa postati teška i suvkasta. Nema preterano jaku moć učvršćivanja, pa stoga kosa ne bude mnogo kruta, ali kosi oduzima prirodan sjaj, što je za mene veliki nedostatak.. Razočarana sam ovim proizvodom, jer sam očekivala volumen koji će biti malo više divljiv.

Sastav:aqua/water, alcohol denat., PEG-40 hidrogenated castor oil, PEG-14 dimeticone, chitosan pca, polyquaternium-4 chlorphenesin, calcum gluconate, soluble collagen, limonene, linalool, hexyl cinnamal, glycerin, parfum
Količina:200ml

33 коментара:

  1. Probaj Matrixove proizvode za volumen, a i uopste prskalice, slogiraces se koliko su dobri.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno? Nikada ništa njihovo nisam probala, ali moraću! Hvala na predlogu

      Избриши
    2. Imam ja neke stvari, recimo Miracle 12 treat, ludilo - preporucujem. Pre feniranja, nijedna prskalica do sada joj nije ni do kolena. Radicu i botoks pa cemo videti kako ce kosa reagovati.

      Избриши
    3. I ja planiram da radim botoks, samo da vidim jos gde cu.. Videcu za Matrix, moram da probam ako je tako dobro.

      Избриши
  2. Koristila sam dosta proizvoda za volumen i shvatila sam da ih vecina samo ulijepi i umasti kosu, a cesto je i ucini nekako mat.
    S druge strane ako ne masti obicno ima dosta alkohola u sastavu, i to na visokom mjestu, sto moze uticati i na opadanje.
    Meni se za volumen moje kose ( naglasavam moje, jer ono sto odigne moju, i napuse je, neku jako gustu i tesku ne bi ) u zadnje vrijeme vjerovala ili ne najbolje pokazao jedan obicni Wash & Go sprej za volumen masne kose. Dobra mi je i Nivea volumenska pjena za kosu premda pjene izbjegavam zbog isusivanja duzine.

    ОдговориИзбриши
  3. Cula sam i ja za Matrix,odnosno za njihove farbe,to je neka nemacka marka. Sto se tice spreja,ja imam isto za volumen,ali gliss kur...meni zaista u trenutku podigne kosu,ali to je samo neki trenutni efekat.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nikada nisam probala. Ali Gliss nikako ne mogu da podnesem. I to sto kazes, samo je trenutni efekat, toga sam svesna, ali bitno je onda da bar deluje do sledeceg pranja, medjutim nista :(

      Избриши
    2. matrix je americka marka, u vlasnistvu loreala

      Избриши
  4. Bas me je zanimalo kakav je ovo sprej. Po recenziji bih rekla da je slican peni za kosu samo sto je u tecnom stanju.
    :)

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam cula za matrix,odnosno za farbe,to je neka nemacka marka.Sto se tice spreja,ja imam gliss kur,i zaista podigne kosu,ali mi se cini da je to trenutni efekat

    ОдговориИзбриши
  6. Hm, i ja sam bila skeptična, stalno koristim neke proizvode za volumen ali me muci što im je alkohol tako visoko :/

    ОдговориИзбриши
  7. Imam i ja ovaj sprej i slazem se da zaista nije ni za sta :(. Ja ga nanosim na suvu kosu pre nego sto stavim viklere, na svaki pramen posebno, i tu se jedino pokazao koliko-toliko pristojno. Jedno pitanje za devojke, gde ima da se kupi taj Matrix u BG? I kakve su cene? Dosta mi je vise bacanja love na eksperimentisanje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. https://www.facebook.com/pages/Matrix-Professional-Haircare-Color/172681179452841?fref=ts

      Избриши
  8. Uh, alkohol na drugom mestu u kombinaciji sa potencijalnim stvaranjem masne peruti kojoj sam sklona...ne, hvala.

    ОдговориИзбриши
  9. Isto bi reagovala i moja kosa, masna perut i saniranje posljedica jos barem tri sedmice :S znala sam da ne radi nista posebno, sad si mi samo potvrdila.

    ОдговориИзбриши
  10. Da li koristis za kosu neke skuplje preparate?
    Vidim da se vecina svodi na preparate koje manje vise svi mi koristimo a mene interesuje sta je sonim malo boljim i skupljim onim profesionalnim...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pisala sam o nekoliko skupljih preparata, i konkretno o profesionalnim preparatima, malo bolje pretraži blog, a za početak mi je bilo u interesu da pišem o proizvodima iz ove klase, zbog šire ciljne grupe. Pisaću naravno i o skupljim preparatima čim dođu na red :)

      Избриши
  11. Ima alkohola na ssmom pocetku i misli da nije dobar za duze koridcrnje jer moze da isusi.
    Ih,volim volumen,ali mi ga nijedan preparat za kosu nije dao ,mozda samo prvi dan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si. Nikako nije za duže korišćenje, naročito ako je u pitanju osetljivo teme

      Избриши
  12. Verovatno ću i ja preskočiti. Sve te mane koje si navela su baš ono što ne želim. Volim tvoje postove jer uvek imam manje više ideju da li je nešto za mene ili ne, a sigurna sam da nisam jedina ;)

    ОдговориИзбриши