Loreal Elseve Nutri-Gloss Light (Leave in)

Nutri-Gloss Light-Nega kose za lakše raščešljavanje, bez ispiranja. Ovaj preparat je za svakodnevnu negu, deluje kao i regenerator samo brže i bez otežavanja kose. Kosa je poslušna, lako se oblikuje, savršeno je negovana, odbija svelost i daje poseban odsjaj. Lepršava je i meka, blistavog saja. Koristi se kao i ostale prskalice bez ispiranja. 

Ponoviću ono što sam već konstatovala a to je da su sve leave in prskalice, tj. balzami bez ispiranja, u suštini isti, i razlikuju se po sitnicama, koje treba da vam pomognu da se odlučite koja linija je namenjena vašem tipu kose i koja ima zadatak da ispuni baš ono što vi očekujete.

Ovaj proizvod treba da ispuni sledeće uslove:
  • Omogući lakše raščešljavanje-Što ispunjava
  • Daje kosi mekoću- Ispunjeno.
  • Da bude poslužna-Zavisi od tipa kose
  • lako se oblikuje- Tako je, naročito ćete to primetiti ako se fenirate, uvijate kosu i sl.
  • Ne otežava kosu-Ni najmanje je ne otežava (uz napomenu da imam jako tanku kosu)
  • Pruža negu-Ovo zaista ne mogu da tvrdim ali s obzirom da je su pri vrhu sastojaka proteini, trebalo bi da neguje. 
  • Odbija svetlost i daje sjaj-DA!
Naglašvam poslednju tačku jer je ovaj proizvod posebno namenjen onima koji žele da im se kosa sija! I upravo je to ta sitnica koja ovaj proizvod čini drugačijim od ostalih prskalica.

Zaključak:

Ovaj proizvod je sasvim korektan. U sastavu ima proteina, što govori u prilog tome da je namenjena nezi kose, a ne samo za to da kosa izgleda lepo. Ispunjava skoro sve što je obećano, a što je najbitnije daje sjaj. Sjaj je sasvim prirodan, ali i primetan, ne deluje izveštačeno, ali nemojte očekivati ni da će vas preterano zaseniti. Jednostavno će se kosa sijati više nego što se sija inače.. Sutra dan se sjaj pomalo povlači, ali pošto je ovaj proizvod pogodan za svakodnevnu upotrebu, kosu možete osvežiti tako što ćete je naprskati između dva pranja, na suvu kosu. Inače, predlažem vam da ga nakon pranja prskate na VLAŽNU kosu. Bar se meni do sada to pokazalo kao najbolje rešenje, i uopšte leave in proizvodi uvek, u mom slučaju imaju jači efekat kada ih koristim na vlažnoj kosi.

16 коментара:

  1. Nisam znala da ove prskalice imaju proteine. Pa to je super. Ja sam davno koristila masku i leave in iz te kolekcije i obozavala sam ih. Imaju jako lep miris i kosa bude prilicno meka i sija se.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) Maska je ok, ali ništa specijalno u mom slučaju. Ja sam je koristila kada mi je kosa bila jako oštećena, pa mi nije mnogo pomogla. ALi to je bilo davno.

      Избриши
  2. Da li sme da se prska od temena ka krajevima?

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam, meni je unique 10u1 najbolji...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja obožavam Uniq one, ali ne mogu da poredim sa ovim. Cena je troduplo veća, koncetrovaniji je, ima drugačiju strukturu, ali ne pruža negu.

      Избриши
    2. Jeste skup, ali bas dugo traje. Tako da mislim da se isplati... Mozda je i stvar navike. Meni se generalno garnierovi i lorealovi proizvodi za kosu ne dopadaju. Imam mnogo boljih vichy, goldwell, revlon, oni stvarno neguju kosu a ne zamaskiraju problem kao neki drugi... Redovno pratim tvoj blog, samo tako nastavi...

      Избриши
    3. Isplati se, slažem se. I ovaj proizvod takođe dugo traje, što sam zaboravila da napomenem.

      Slažem se da su navedeni brendovi bolji ali su iz druge- više klase. Ovo su drugstore proizvodi, i mnogim ljudima oni odgovaraju, zbog same kose, cene i slično. Po mom mišljenju svaki brend ima svoje dobre i loše proizvode. Na primer, probala sam dva Revlon šampona i ni jedan mi nikako ne odgovara. Ali zato mi odgovara Velnea, koja je mnogo jeftnija i spada u nižu klasu. Da ne nabrajam ostale slučajeve.

      Избриши
  4. Malo si menjala izgled bloga, sviđa mi se :)
    Volela bih da probam ovu prskalicu samo zato što daje sjaj.

    ОдговориИзбриши
  5. I ja bih je zbog sjaja ,ali treba potrositi ove prskalice koje imam.

    ОдговориИзбриши
  6. Imam ovo vec dugo i nikako da potrosim, a iskreno receno, nisam zadovoljna. Kosa mi lepo mirise, ali samo taj dan kad je operem, jer prskam na vlaznu kosu, nisam primetila neki dodatni sjaj, jedino je dobro sto ne slepljuje i ne otezava. Ne kupujem ponovo.

    ОдговориИзбриши