Loreal Elseve Fibralogy

Ovo je linija proizvoda koja se od skoro može naći u prodaji, i namenjena je tankoj kosi.
Ima zadatak da poveća debljinu dlake. Obećava da će kosa biti elastičnija, bujnija, gušća, kao griva.

Najbitniji sastojak u proizvodima iz ove linije je Filloxane.

Za početak ćemo se upoznati sa celom linijom i saznati šta to zapravo radi Filloxane.


  • 1845- Naučnici su otkrili Filloxane i njegovo svojstvo da menja prirodu bio materijala iz tečnog stanja u čvrsto
  • 1939- Filloxane se po prvi put koristi u automobilskoj industiji za proizvodnju retrovizora.
  • 1997- Filloxane se po prvi put koristi u kozmetičkoj industriji, za L'oreal Professionnel
  • 2004- Istraživačke studije iz L'oreala sa ciljem da se Filloxane upotrebi u formulama za negu kose
  • 2013- Označava novu eru za negu kose. Fibraology je prva kolekcija za negu kose u istoriji koja stvara supstancu unutar vlasi koristeći Filloxane.



Tvrdnje podržane instrumentalnim testiranjima:
  1. DELOVANJE UNUTAR VLASI- Filloxne se lako apsorbuje: dubinski prodire u vlas, sve do jezgra
    Test- Test penetracije
  2. STVARANJE DEBLJINE VLASI- Novorazredna metodologija testiranja dokazala svojstvo Filloxane-a da poveća prečnik svake vlasi
    Test: Test zadebljanja vlasi/povečanje prečnika vlasi
  3. KUMULATIVNI EFEKAT- Filloxane ostaje unutar vlasi, te ima kumulativan efekat nakon svakog korišćenja
    Test:Taloženje Filloxane-a

Linija Fibralogy- se sastoji od :
  • Šampona- Sadrži Filloxane koji povećava prečnik svake vlasi i dubinski čisti
  • Regeneratora: Veoma lagana formula koja omogućava brže ispiranje bez otežavanja kose dok u isto vreme pojačava delovanje Filloxane-a koji daje bolju teksturu kosi
  • Maske: Poboljšava penetraciju (prodiranja) Filloxane-a kako bi poboljšala efekat zadebljanja dlake , dok u isto vreme oporavlja oštećene vlasi.


MOJI  UTISCI:

Pošto imam prilično tanku dlaku jako me privlače proizvodi koji čine da dlaka bude deblja, punija, a kosa bujnija. Jako sam se obradovala kada sam videla ovu liniju proizvoda , jer sam do sada imala dobro iskustvo sa Elseve proizvodima. Pre svega, veoma me je zainteresovala čitava reklamna kampanja koja prati ove proizvode i detaljno i slikovito objašnjenje dejstva  proizvoda, Sve je objašnjeno na taj način da ubedi da je sasvim logično da zahvaljujući određenim sastojcima ovi proizvode popune dlaku, i učine je debljom... 

  • Šampon
Redovni čitaoci ovog bloga znaju da imam jako osetljivo teme i da mi ne prija ovaj tip šampona. Odgovaraju mi samo izuzetno blagi šamponi,  jer mi u suprotnom pojavljuje masna perut, kosa se jako brzo masti i pri temenu mi se kosa vrlo brzo slepi.  Ipak, rešila sam da probam ovaj šampon. Cela ova linija ima, za mene lep miris, pa tako i ovaj šampon, koji jako peni.  Po strukturi se ne razlikuje od ostalih klasičnih šampona, tako da je po tom pitanju sasvim korektan-lako se nanosi, i lako se ispira. Kao što sam i pretpostavila, ovaj šampon mi nije odgovarao. Kao i kada su u pitanju ostali šamponi sličnog tipa, imam utisak kao da nikada dobro ne isperem kosu i kao da ostane jedan sloj na dlaci koji ne mogu da ispirem a jasno ga osećam. Sutra dan kada prođem prstima po temenu jasno osećam masnu perut i jednostavno moram da operem kosu  ili da je vežem, jer puštena ne izgleda kako treba-Izgleda masno.

Ne preporučujem ovaj šampon osobama sa jako osetljivim temenom, i kojima se teme brzo masti.

  • Regenerator
 Regenerator ima lepu gustinu i lep miris. Ja ga nanesem nakon šampona, držim minut-dva i odmah isperem. Sasvim lepo omekša dlaku i omogući lakše raščešljavanje. Regenerator koristim samo kada nemam vremena da stavim masku, i nekad pre stavljanja maske, ukoliko taj dan kosa mora da mi izgleda posebno lepo, ali i to je jako retko. Nisam ljubitelj regeneratora, ali umeju da budu jako korisni, naročito kada nemam leave in balzam.Ne očekujte da će regenerator nešto posebno da neguje kosu. On omogući samo da se kosa lakše raščešlja i da bude meka.

  • Maska
Ovo je najbitniji i najbolji proizvod iz ove linije. Zapravo je maska ta koja ima ulogu da obavi najbitniji posao. Struktura, miris, gustina- Sve u najboljem redu. Nanosim je na delu od ušiju do krajeva, pri čemu smatram da ne sme da dođe u dodir sa temenom, zbog kombinacije sastojaka, iako na pakovanju piše da se nanosi duž cele kose.


Držim je 20-ak minuta, iako je preporučeno 2-3min., ali je ne bih je držala duže, jer ovaj tip maski ume da ukruti kosu kada dugo stoji na istoj.  Kosa se nakon nje lepo sija, lako raščešljava i IZGLEDA DRUGAČIJE.

Ovo je najbitniji deo. Proizvođač obećava bujniju, gušću kosu i deblju dlaku nakon svakog korišćenja. Nakon prvog, kosa je bila za nijansu bujnija, a nakon sledećih nekoliko pranja stvarno izgleda drugačije. Kao da je ima više. Ne mogu da kažem da mi je dlaka deblja, jer je, pre svega jako teško da to uočim, i zaista mi deluje nemoguće da se to desi nakon nekoliko pranja, ali činjenica je da se NEŠTO dešava i da kosa dlaka dobija drugačiju strukturu.
Nisam ljubitelj preterano bujne kose, čak sam se i uplašila da će da mi kosa bude "previše živa", ako razumete šta želim da kažem, i jesu krajevi bili malo "življi", ali sam to sredila sa uljem za kosu.

Koliko i da li oporavlja, ne mogu vam reći, ali svoj glavni cilj ovaj proizvod ispunjava već nakon nekoliko pranja a to je da kosa izgleda gušće i bujnije.

Da li ste/ da li biste vi probali ove proizvode?

40 коментара:

  1. Hmm... nisam dugo dva puta pročitala jedan post :)
    Ne znam šta bih napisala. Sa L'orealovim šamponima imam love/hate vezu.
    Češće sam koristila Elvive liniju, iako još uvek nisam sigurna koja je razlika između Elseve i Elvive.
    Ako bih isprobavala nešto od gore opisanih proizvoda, to bi verovatno bila maska.
    Ostalo bih preskočila jer imamo isti problem- osetljivo vlasište/teme i od kad koristim litarske šampone situacija se popravila, tako da ne bih sad puno eksperimentisala.
    Odličan post, as usual.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni meni nije jasna razlika. Samo znam da kod nas nema Elvive, samo Elseve :) Verovatno je Elvive za vase, a Elseve za nase trziste :)

      Избриши
  2. Super post! Hval ti što si posetila moj blog! :))) Pratim te!!! xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. uh, i ja imam osjetljivo tjeme pa šampon nije za mene, a maska zvuči zanimljivo :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna recenzija kao i uvek. Kao sto je vec neko rekao, uvek pises o novim i drugacijim proizvodima, i svaki put procitam nesto korisno i zanimljivo. Ja nemam problema sa ovim tipom sampona pa cu ga vrlo rado probati. Maska mi zvuci bas dobro, tako da bih nju svakako kupila. Da li je potrebno da nakon ove maske koristim neku ''leave in prskalicu''?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na lepim rečima. Nije neophodno, ali ja koristim, jer mi se cini da je kosa onda jos lepsa.

      Избриши
  5. Uopste jos nisam primjetila ovu liniju ali pogledat cu, barem zbog maske. I ja volim obicne blage sampone, regeneratore stalno mijenjam jer mi vecina njih sluzi upravo za ovo sto si i ti rekla, rascesljavanje, a odlucujem se zavisno od mirisa :D Ako dugo miris traje, onda biram takav. Trenutno imam jedan od elseve, vidjet cemo dalje, snizeni su u dm-u pa mozda opet neki njihov :)

    ОдговориИзбриши
  6. Kao i uvek, odlična recenzija! ;) Ja bih probala te proizvode, što da ne? I sama imam tanku dlaku mada mi ne predstavlja neki problem jer mi je kosa gusta :)

    ОдговориИзбриши
  7. Spazila sam ovu kolekciju pre neki dan i baš si me obradovala ovom recenzijom. Meni ne treba, a imam drugaricu koja hoće da je kupi, a ti si joj sad pomogla u odabiru :)

    ОдговориИзбриши
  8. Meni Loreal samponi nekako slepe dlaku kao da se dobro ne isperu ostatci stajling proizvoda koje koristim,mada mi ova maska deluje zanimljivo :),dobar je post saznali smo jednu novu informaciju za Filloxane :)
    pozz*

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam probala ali na osnovu ovog teksta vidim da meni ne bi odgovarao šampon..Možda jedino maska jer regenerator sam našla Garnier Avocado i ne planiram da ga menjam dok ne primetim da se kosa navikla na njega.:))

    ОдговориИзбриши
  10. Svakako bih probala masku, zvuči odlično. Šampon me nešto ne privlači a regenerator inače ne koristim.

    ОдговориИзбриши
  11. Hohoho eto meni nove maske :D Tamn mi treba neka nova a volim gustu kosu, imm tanku dlaku pa joj ovo mozda pomogne :) Jel nisi primetila da otezava dlaku? Posto mi iovako malo opada kosa, iako mogu da kzem da sam jako zadovoljna Allin losionom :) al da mi ne opadne zbog tezine sad haha :D Kao i uvek, odlicna recenzija, vrlo detaljna, svakog dana dolazim na blig i mnogo se radujem novom postu, po 2x iscitam. Ovo pakovanje mora da se proba :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ne otezava mi dlaku (ako mislis na masku), ali ja bih, iskreno volela nešto što će da je oteža :) Ja to volim.
      Hvala mnogo, ti si najvernija čitateljka, i iako te ne znam postala si mi jako draga :*

      Избриши
  12. nisam probala..sampon u startu nije za mene, ali bi mozda probala masku :)


    ОдговориИзбриши
  13. Odavno nisam koristila L'oreal-ove preparate za negu kose (osim farbi, naravno)... Zvuci sjajno ;)

    ОдговориИзбриши
  14. Meni nikad nista Loreal za kosu nije valjalo. Sem onih iz profi linije.
    Ovo obicno mi je nista.
    Svi manje vise imaju silikone, cak i onaj ljubicasti koji ih nema ima onu sedefastu kremastu strukturu koja mi ne odgovara. Skontala sam da mi svi takvi samponi strasno maste kosu, pa tako i sve i jedan Loreal. Loreal Elseve je prije 10 godina imao sampon za masnu kosu i volumen od hmelja, bio je providan i odlican. Ali toga odavno nema.
    Ne vjerujem da cu ovaj kupiti ako kazes da masti tjeme, iako sam se bas nadala da je drugaciji i da je mozda providan. Mozda kupim masku, to bi mozda imalo svrhe.
    Ovo je bas bila korisna recenzija za nas koje volimo isprobati svaki novitet i obicno pogrijesimo :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ajko zelim da probam nesto iz Prof.linije, i imam puno toga u listi zelja.

      Ne znam za taj sampon za masnu kosu, ali mi bas nije jasno zasto su ga povukli iz prodaje, ako je bio tako dobar. To nije prvi slucaj da cujem za tako nesto.
      Ako imas tanku kosu kojoj fali gustina, sigurno ce ti maska odgovarati. Ja sam odusevljena

      Избриши
  15. Ovo je super. Ja cu da probam sve sem regeneratora. Najbolje su mi njihove maske i samponi

    ОдговориИзбриши
  16. Ovo zvuci super i volela bih da probam iako nemam tanku kosu, mada Loreal preparate za kosu sam dugo koristila i onda sam odjednom prestala, smucili su mi se i kosa se prezasitila, mogla bih da pocnem opet da ih koristim. :)

    ОдговориИзбриши
  17. Sada koristim kolekciju u crnom pakovanju, ali mogla bih posle da ubacim i ovu masku, sviđa mi se kako zvuči, a dlaka mi je tanka, pretanka.

    ОдговориИзбриши
  18. jel sadržava silikone ovaj šampon? :-)

    ОдговориИзбриши
  19. Koliko treba da mi bude prosušena kosa da bih nanela masku?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja je ostavim oko 5-10minuta umotanu u peškir, pa stavim tek onda masku. Ali samo kada imam vremena. Bitno je da kosa ne bude puno mokra

      Избриши
  20. Meni je ova kolekcija najgora od svih. A uvek probam svaku koja izadje. Pakovanje ne radi nista na mojoj tankoj kosi. Samo se lakse rascesljava, a to dobijam i sa Uniq1. Kosa mi je od ovog pakovanja masna posle 2 dana ( ako izdrzi cela 2 dana ). Lepa je samo taj dan kada operem, ali kazem opet bez neke gustine sve je isto.
    Ovo je moj utisak, i opet kazem meni je bas tanka kosa. Ne znam ni zasto sam kupila pakovanje kada ni do sada nista od preparata za volumen nije delovalo. Tanka kosa je tanka. I tu nema neke pomoci. Mozemo je samo negovati da bar bude sjajna, cista i zdrava.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za očekivati je da ti bude masna nakon 2 dana, ako koristiš ovaj šampon, naročito ako imaš teme poput mog, jer i meni ovaj tip šampona jako masti kosu. Ali ti kažeš da ti je masna od pakovanja? Mast dolazi od temena, a masku ne stavljaš na teme (ili možda grešim? )

      Meni se pakovanje dopada. Mislim da vizuelno čini kosu bujnijom. I ja imam jako tanku kosu, i efekat je primetan. Ne mnogo, ali dovoljno da ga primetim.

      Što se tiče volumena, onaj pravi volumen se dobija iz korena, i meni do sada nije ništa pomoglo. ALI pronašla sam jedan proizvod koji nije namenjen tome a daje fantastičan volumen. Oduševljena sam. Uskoro pišem o njemu, samo da se malo slegnu utisci.

      Kada je u pitanju TANKA, RETKA KOSA, situacija se može popraviti ali ne mnogo.Ako se jedna devojka bude složila pokazaću vam njeno iskustvo, pri čemu joj je sada kosa u znatno boljem stanju a bila je znatno retka. Sad već izgleda bujnije i baš sam oduševljena.

      A kada je u pitanju tanka kosa, tj. TANKA DLAKA, to ne može rešiti trajno jedna maska za kosu koja se stavlja na krajeve. Sastojak ove maske se lepi za dlaku i samo je tako može učiniti debljom, ali to se ispira, i daje efekte samo dok je koristimo. ALi nije svačija dlaka ista, i nemamo svi iste navike i slično, tako da zbog toga ne raguje svaki proizvod na isti način.

      Onaj ko nema problema sa nedostatkom proteina, tj.onaj čija je dlaka potpuno zdrava, neće imati nikakvo mišljenje o ovom pakovanju, kao i o ostalim pakovanjima sličnog tipa, ali to ne znači da proizvod nije dobar, već osoba koja je to pakovanje kupila nije dobro informisana o tome čemu je koji proizvod namenjen, i koji sastojci odgovaraju određenom tipu kose. A možda i ne odgovara iz nekog drugog razloga.

      Ako nemaš ispucalu dlaku ovaj proizvod neće imati prostora da deluje, pa će se nagomilati na dlaci i učiniti je teškom, a samim tim će se jako brzo izmastiti.

      Hvala, u svakom slučaju što si iznela svoje utiske, i to detaljno, volim da čitam tuđa iskustva.

      I, zamolila bih i tebe da se registruješ, potpišeš ili kako god, samo da ne pišeš anonimno. Bilo bi lepo da znam ko stoji iza komentara.

      Pozz

      Избриши
  21. danas sam kupila ovaj sampon, nema na netu puno recenzija, meni se kosa ne masti , dugo sam razmisljala ozmedju regeneratora i sampona, trenutno su na snizenju, zato sam kupila, nemam ni tanku dlaku, i imam malo ispucale vrhove, zadnji mjesec dana sam koristila sampon i regenerator od Alverde, koje sam kupila u DM, od sampona mi bude previse cista kosa, tj.skripi pod prstima, a iskreno to mi se ne svidja, jer mi je ostra kosa, nadam se da ce meni sampon odgovarati jer mi divno mirise =D nadam se i da cu moci napisati pozitivnu recenziju.

    ОдговориИзбриши
  22. Fantasticna maska, ja sam prezadovoljna, kosa meka, za nijansu bujnija, zagladjena, lako se oblikuje. Na mojoj tankoj i ostecenoj kosi daje fantasticne rezultate. A koliko je i da li je oporavlja, to ne znam.

    ОдговориИзбриши
  23. upravo sam zavrsila masku i uzasna je! kosa mi je pucala kao luda, sisala sam se na manje od mesec dana tokom koriscenja. kosa jeste meka i mirise, ali samo to. veliki minus za masku, nazalost

    ОдговориИзбриши