Loreal Elseve Color-Vive Eliksir za negu i zaštitu bojene kose

Kada sam prvi put videla ovaj sprej, takozvanu prskalicu, pomislila sam da se radi o proizvodu iz linije Color-Vive, o kojoj sam već pisala OVDE, i da su samo promenili ambalažu. Na slici možete videti na ih na izgled razlikuje samo ovaj gornji deo-prskalica, ali se radi o različitim tipovima proizvoda.






Ovo je nova formula obogaćena eliksirom za blistavost i hranljivim koncentratom. Pruža kosi intenzivnu negu, bez otežavanja vlasi. Prilikom nanošenja formula se stapa sa vlasima i momentalno se upija. Vlas je transformisana, sjajnija i svilenkasto mekana na dodir.
Od ostalih prskalica se razlikuje po tome što se ispira. Nanosi se nakon pranja, ravnomerno nanese po dužini i krajevima i nakon nekoliko trenutaka se može isprati jer momentalno deluje. Takođe, može se koristiti kao dodatak regeneratoru i maski.




Moji utisci


Ovaj proizvod ima specifičan miris koji je karakteristika skoro svih Loreal Elseve prskalica i meni se dopada. Ne gusi i prijatan je. Ima istu strukuru kao i prskalice koje se ne ispiraju, znači-retku strukuru, i prska se direktno na kosu, iako ja ponekad prsnem potrebnu količinu na ruku i nanesem je na krajeve. 

Ovaj proizvod koristim na sledeći način: 

  1. Operem kosu, uvijem je na par minuta u peškir da bi upio višak vode, nanesem malu količinu na krajeve (uglavnom ne prskam direktno na kosu, već na ruku, pa utrljam sama u krajeve, jer tako imam bolju predstavu o tome da li sam svuda ravnomerno rasporedila), sačekam 10ak minuta (mada možete i kraće), i  isperem. Krajevi budu jako meki, (pre)lako se raščešljavaju, zaglađeni su, lako se oblikuju, i ne razlete se na sve strane, što mi je jako bitno.
  2. Operem kosu, uvijem je na par minuta u peškir da bi upio višak vode, nanesem malu količinu ovog spreja, a odmah potom i malu količinu maske za kosu, i nakon 20-ak munuta isperem (u zavisnosti od toga koju masku koristim), i kosa bude zaista predivna. Efekat je vrlo sličan kao i kod prvog načina, gde nanosim samo masku, s tim što je nega pojačana zahvaljujući maski za kosu, koja pruža dodatnu negu, u zavisnosti od toga koju masku koristite.
Prednosti ovog proizvoda:
  • Omogućava lako raščešljavanje
  • Kosa dobija lep sjaj, koji je posebno neophodan farbanoj kosi
  • Oštećeni krajevi su zakamuflirani i zaglađeni
  • Kosa je nežna na dodir/svilenkasta
  • Hidrira
  • Lako se oblikuje
  • Ne mora dugo da stoji na kosi, kako bi se efekti videli
  • Na pumpici postoji dugmence sa kojim se zaključava i otključava prskalica
  • 200ml ovog proizvoda jako dugo traje
  • Ne slepljuje kosu niti je otežava
Mane:
  • Nisam primetila ni jednu manu ovog proizvoda

Zaključak: Nisam sigurna da li ovaj proizvod oporavlja na duže staze, zapravo, ne znam da li sam to kod bilo koje prskalice primetila, ali definitvno lepo neguje kosu i štiti je od potencijalnih oštećenja. Pored svega toga krajevi deluju fenomenalno, pa makar bili oštećeni, i slobodno mogu reći da je ovo jedna od najboljih prskalica koje sam probala. 

18 коментара:

  1. Zvuči super, jel možeš usporediti s Revlon Unique one? Imam Revlon pa ne znam da li mi treba i ovo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam da li smem da ih upoređujem, jer je Revlon leave in, a ova se ispira..

      Uniq one ima bolju strukturu, gušći je svakako, dok je ovaj vodenast. Uniq lepše miriše, i ima najdivniji miris od svih prskalica. Revlon se ne ispira, što olakšava "posao"
      A opet, čini mi se kao da Loreal više omekša kosu i da ima jače dejstvo. Revlon samo zagladi i omogući lakše raščešljavanje a Revlon ima više dejstvo nekog jakog regeneratora.

      Ne znam, oba su super, ja bih izabrala oba :) Drugačiji su proizvodi, totalno, pa ne znam stvarno kako da ih uporedim :)

      Избриши
  2. Ono što mi je jako bitno je upravo podatak da krajevi budu zaglađeni i ne štrče unaokolo.
    Stavljam na listu, pa čim potrošim makar jedan od proizvoda za kosu koji trenutno imam- kupujem :)

    ОдговориИзбриши
  3. Verujem da je dobro,od Loreal linija meni se ova crvena pokazala kao najbolja :) :)

    ОдговориИзбриши
  4. Koristila sam ranije celu tu crvenu kolekciju i bila sam baš zadovoljna! A onda me je marketing odveo na skroz drugu stranu, hihihih...
    Slažem se sa svim ostalim što si rekla u postu :)
    Lidija

    ОдговориИзбриши
  5. Svaki put kad posetim tvoj blog moja lista za kupovinu se poveća za jedan ili više proizvoda ali ovo zvuči kao nešto što mi treba.:))

    ОдговориИзбриши
  6. Koristila sam,i koristim ovaj drugi i potpuno sam zadovoljna ! Divne postove imas i obozavam da te citam!

    ОдговориИзбриши
  7. Baš mi treba neka dobra prskalica. Isteraćeš mi sve pare iz džepa :D

    ОдговориИзбриши
  8. Ranije sam koristila tu crvenu kolekciju i bila mi je ok ;) Moracu jednom i ovo da probam, zvuci mi kao ok proizvod ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Mene smaraju ti što moraju da se ispiru ali voaj baš zvuči super, treba mi nešto dobroooo za raščešljavanje. :))

    ОдговориИзбриши
  10. Baš ću probati ovu prskalicu, ionako mi je Gliss pri kraju!

    ОдговориИзбриши
  11. I ja cu . Ocekujem da je dobra jer im je i standardna bila ok . Vuce me da probam i ovu novu kolekciju za volumen..masku ili balzam. Da nemam bas osetljivo teme probala bih i sampon.

    ОдговориИзбриши
  12. Ja ga imam i nakon nanosenja ga ne isp[iram. extra je.

    ОдговориИзбриши
  13. Ne znam da li bi meni pomogao, posto imam ofarbane samo krajeve kose, jos od onda kad sam uradila ombre? Zvuci sjajno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mislim da može nešto posebno da oporavi, ali jako lepo hidrira i mnogo je lepa kosa nakon njega.

      Избриши