Novo

Znam da sam rekla da ću u narednom periodu da se pozabavim ampulama, ali moram da dodam još nešto, što je sasvim slučajno moralo biti kupljeno :)

U narednom periodu možete očekivati i recezije ovih proizvoda, a danas želim samo da vam zagolicam maštu.




Amika- Brend, koji je, čini mi se, od skoro na našem tržištu. Pre nekoliko dana sam bila u alexandru (www.alexandar-cosmetics.com), i jedna od radnica mi je prezentovala njihove proizvode. Pažnju mi je posebno privuklo ulje za negu kose, koje sam na kraju i kupila, i mogu vam reći, nisam se pokajala jer je jako dobra stvar. 

Jako me je zainteresovala i maska (Nourishing mask), a pošto mi je ovaj proizvod, kao i sam brend, apsolutno stran, a cena maske i nije tako mala, rešila sam da kupim samo jednu kesicu (tester od 6ml) i isprobam, a zatim i donesem odluku o kupovini. Ovaj proizvod još uvek nisam probala, ali sigurno ću u narednih par dana.

Selective-Mineral Infuse. U prethodnom postu sam vas upoznala sa proizvodom iste marke- Protein infuse, a uskoro ćete moći da pročitate i recenziju o još jednoj ampuli, ovaj put na bazi minerala. Ova ampula je takođe namenjena oštećenoj i suvoj kosi, a minerali su nešto što mnogima od nas fali, jer, nažalost, samom ishranom ne možemo da unesemo dovoljno vitamina, minerala, proteina, i sl, a to nam je itekako potrebno. 

Alfapart-Semi di lino-ampula. Ukoliko pratite moj blog, znaćete da sam ovaj proizvod već probala i da sam njime zadovoljna, ali novost, i lepo iznenađenje za mene je kada sam videla istu ovu ampulu u Lilly-u, ali sam mnogo funkcionalnijim čepom!!! Veliki problem mi stvara kada moram sama da skinem vrh ampule, pri čemu postoji velika verovatnoća da se isečem na staklo, premda sam vrlo smotana osoba. Tako da je ovo prava stvar za nas, smotane. Jedna ampula je sasvim dovoljna za dva korišćenja, kada je u pitanju kosa srednje dužine, tako da možete preostalu količinu da čuvate na sigurnom, zatvorenu, bez straha da će sadržaj ampule da se prospe.






Da li ste vi probali ove proizvode?

4 коментара:

  1. Nisam probala nista ali jako volim Semi di lino pa pisi o ampuli sto prije :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sve sem Amike, zainteresovana sam :D vrlo :D e a ja sam kupila i drugacije ampule selective neke ologomineral nesto, po 2 u kutiji, staklene, te probaj sledece, najbolje su! I dalje me mrzi da odem po njih :/ al hocu uskoro.A Amiku sam videla u Kiwi-u al nisam uzimala nista sem lakova tad i Nyx sminke a ako preporucis, uzecu masku da probam :)

      Избриши