Still- Pakovanje za kosu sa MASLINOM

****Od sada ovaj blog možete pratiti i preko Google + :)
Posle pakovanja za kosu sa malinom i medom i cokoladom, došao je red da probam i Still sa maslinom.

Ovo pakovanje spada u hidratantna. Na ambalaži je detaljno objašnjeno, kao i na svim njihovim proizvodima, za šta je proizvod namenjen.. I po svemu što je napisano, mogu samo da zaključim da ovo pakovanje obećava mnogo. Videćemo da li ispunjava obećanja.

Moram da pohvalim njihovu ambalažu na kojoj je  detaljno i slikovito objašnjeno kako proizvod deluje, pa tako ne možete da pogrešite pri kupovini, ukoliko tražite proizvod koji će rešiti neki konkretan problem sa kosom.



Piše ovako-

STILL ZAŠTITNO PAKOVANJE ZA KOSU, sa maslinovim uljem.

Štiti kosu od isušivanja i stopira širenje postojećih oštećenja. Obnavlja kosu, vraća joj prirodnu vlažnost, elastičnost i sjaj. Skvalen iz maslinovog ulja štiti kožu glave od iritacija i vraća joj prirodnu ravnotežu.
Kosa je zaštićena od prašine, duvanskog dima i smoga.
Način upotrebe: Dobro isperite šampon i odstranite višak vode. Nanesite pakovanje od korena do vrhova blagom masažom. Nakon  minuta isperite vodom.

A ovo je moj utisak:

Prvo sam kosu oprala šamponom  Double Bubble (BISER)-za dugu bojenu kosu, sa hidratantnom kremom. (o njemu u sledećem postu).

Nakon toga sam stavila masku, ali samo na krajeve, jer mi je teme osetljivo (mada možda jednom isprobam kako će reagovati). Maska je gusta, ali ne previše. Držala sam je 10-ak minuta, iako u putstvu piše da je dovoljno 5. Držala bih ga još duže, da sam imala vremna, jer imam utisak da svako pakovanje mnogo bolje dejstvo ima kada duže odstoji na kosu. Kosa je bukvalno pojede i skoro sve upije.

Miriše sveže, i upravo ga mirišem ali ne mogu da procenim na šta mi miriše. Miris ne iritira, a kosa i nakon ispiranja miriše, kao što je slučaj sa svim stilovim pakovanjima. Meni miriše na nešto čisto :)

Nakon ispiranja mogu da zaključim da je kosa jako meka na dodir i da se lakše raščešljava (Jeeej :) )
Nisam mogla da ostavim kosu da se osuši prirodnim putem, već sam morala da je isfeniram... Od prvog utiska ne očekujem mnogo, ali ovo pakovanje je još jedno lepo iznenađenje, nakon Still Maline, koje je odlično hidratantno pakovanje.

Kosa se predivno sija (za šta je delom sigurno zaslužan i šampon koji ima ulogu da kosi da sjaj bisera), jako je mekana, NIJE OTEŽANA, i krajevi su lepo "složeni" (ne lete na sve strane). Pošto sam morala da je feniram, jer sam sutra dan imala bitan događaj, plašila sam se da će mi se krajevi malo izviti (sa tim imam večiti problem), i tad obično volim da koristim proteinska pakovanja jer mi malo otežaju kosu i samim tim je duže ravna, ali nisam mogla da dočekam da probam ovo pakovanje, kao što je uvek slučaj sa proizvodom koji nikada pre nisam probala. Za divno čudo kosa je i sutradan bila savršena, bez mane. Da li je to bio moj srećan dan, ili nešto drugo, ne znam, ali sam prijatno iznenađena.

Pošto su i malina i maslina hidratantna pakovanja, koja su sasvim dobrog kvaliteta, sigurno se pitate koje od ova dva da uzmete. I ja bih sad trebala da napišem šta ja mislim, ali zaista ne znam. Malina mnooooogo lepo miriše (lepše od masline, to je definitivno), ali oba savršeno hidriraju i oba daju raskošan sjaj. Deluje mi kao da su krajevi za nijansu mirniji posle ovog pakovanja (manje se razlete), a da je posle maline kosa za nijansu mekša i lepršavija (za moj utisak nekad i previše, jer mi je i ovako kosa tanka i meka). Ne znam kako ovo deluje na duže staze, jer sam ga svega dva puta koristila (upravo mi je na kosi), o tome ću moći da pričam posle par meseci, ali nadam se da da ispuni moja očekivanja.


Sve  relevantne informacije kao i savete stručnjaka možete dobiti na Still-ovoj facebook stranici, koju vodi jako ljubazan tim. https://www.facebook.com/StevanStillkozmetika?fref=ts

17 коментара:

  1. Pakovanje je odlicno. Ja sam farbana plavusa i koristim ovo u komb.sa serical latte.
    Blog ti je jako dobar.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo se onda mora probati. Bas dobra recenzija.Pratim te na fb-u Ana Miljkovic

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Draga Jelena, STILL pakovanja su na prirodnoj bazi i mozeste ih stavljati nakon svakog pranja. Preporucuje se kombinacija proteinskih (med i coko) i hidratantnih pakovanja (maina i maslina). Sve informacije o STILl proizvodima mozete dobiti na stranici https://www.facebook.com/StevanStillkozmetika.

      Избриши
    2. Hidratanta -slobodno posle svakog pranja, a proteinska- u zavisnosti od jačine samog pakovanja i od stepena oštećenja

      Избриши
  4. Blog ti je mnogo dobar.Sve što mi je potrebno mogu da nađem ovde.Drago mi je jer ovako nešto kod nas postoji.Hvala na detaljnom utisku o ovom proizvodu.Probacu ga.

    ОдговориИзбриши
  5. odlicno je ovo pakovanje,ja imam od maline,posto malinu inace obaozavam! kosa je posle prvog puta ocigledno sjajnija,mekasa i lepsa!! :) a cena i pakovanje su za svaku pohvalu!!

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala na korisnim savetima, sve pohvale za tvoj rad. Inače, dvoumim se između masline i avokada, koje se tebi pokazalo kao bolje? Tip kose mi je sličan tvom, samo se nisam nikada farbala.

    ОдговориИзбриши
  7. Nema na čemu, potpuno zasluženo.:)
    Still popart avokado i aloe vera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E to nažalost nisa probala. Ali ako su popart dobra pakovanja kao i ova, onda verujem da bi ti obe kombinacije bile ok, jer su sve dobri hidratantni sastojci.

      Избриши
    2. Hvala na odgovoru.

      Избриши
    3. Izvinjavam se na greskama u komentaru iznad

      Избриши
  8. Анониман25. јул 2014. 02:49

    Ako bi neko mogao da mi kaze gde bih mogla da nabavim neku od ovih Still-ovih maski, bila bih mu veoma zahvalna :) do sada sam u DM-u I Lilly-u nailazila samo na one u kesicama, ali od ovih u pakovanju ni traga.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja znam da ih ima u Rodi. I u Zemunu u Zmaj Jovinoj ulici, u frizerskom salonu u kojem ima i prodavnica sa Still proizvodima.

      Избриши
    2. Анониман25. јул 2014. 17:26

      Hvala ti puno na informaciji i lepim savetima, definitivno kupujem :)

      Избриши