Moja kosa (+slike)

Rešila sam da vam danas predstavim svoju kosu.

POČETAK GODINE:  Početkom ove godine, kada sam počela da pišem blog, počela sam ozbiljnije da se brinem za kosu.. Blanš, prelivi, tj površinski pramenovi, pa ponovno vraćanje u brinete je donelo haos na mojoj kosi. Ne preveliki, ali dovoljan da se zapitam zašto mi je to trebalo.

ŠIŠANJE! :( Onda je usledio još jedan šok kada sam odlučila da ošišam duuuugu kosu. Imala sam stepenastu frizuru, koja mi nikako nije odgovarala, pa sam želela da izjednačim dužinu i ošišam se skroz "na ravno". Želela sam dugi paž, i kosu koja za mrvicu prelazi liniju ramena. Dobila sam paž dug centimetar IZNAD linije ramena.

Nije mi preostalo ništa drugo sem da prihvatim to stanje, i pokušam da zavolim novu frizuru... Bacila sam se na ricinus, koprivu, i dubinsku negu...

KOSA RASTE! :) :) :) Poslednji put sam se šišala u februaru, i od tada mi je kosa porasla malčice iznad 9cm. Ne znam da li je u milimetar tačno, ali mislim da je vrlo približno. S obzirom da kosa u proseku raste 1cm mesečno, ja sam zadovoljna. Ono čime nisam zadovoljna je trenutna frizura jer mi je dužina trenutno 10-ak cm ispod ramena. Kosa mi nije ni duga ni kratka, krajevi se malčice izvijaju ka spolja i to me jako nervira, pa jedva čekam da poraste. A do tada pravim razne frizurice kako me ta dužina ne bi opterećivala.

BOJA (?) Još uvek se trudim da se vratim u svoju boju. Ove godine sam se dva puta farbala. Jednom sa Dikson, o kojoj sam pisala OVDE, i drugi put sa Selective farbom. Obe se sporo ispiraju, tako da sam njima prezadovoljna, ali ću morati još jednom da se ofarbam. I to uskoro, jer mi se do sada puno isprala.
Pošto mi se farba više ispira u onim delovima koji su bili tretirani blanšem i sada izgleda kao da imam pramenove.

DANAŠNJA NEGA Sinoć sam na kosu stavila zagrejano maslinovo ulje i alverde butter. Ujutru sam sve to isprala Still šamponom sa hidratantnom kremom, a nakon svega toga sam stavila Still masku sa maslinom. Pustila sam da se kosa sama osuši...

 I ovo su današnje slike, iz raznih uglova, na različitoj svetlosti...

Ova, prva slika je moja prirodna boja i takva je ispod površinskih delova jer mi unutrašnji deo nije farban.




























32 коментара:

  1. Bas se lepo sija.trebace ti jos par farbanja da dodjes u tu boju sa prve slike, i opet ce ti se ispirati.To je bar moje iskustvo.Ali bitno je da je zdrava

    ОдговориИзбриши
  2. Eee pa super ti je kosa! :) Sto ne ostavis ovu boju, sto je farbas? Bas se nekako stapa i pramencici bas prirodno deluju ...Ne znam, meni se cini da se lepo uklapa! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije loša boja ali ne mogu takvu nijansu da izvučem na izrastku, Mislim da mi najbolje stoji moja prirodna. I kada vidim kako mi je zdrav i prelep unutrašnji deo kose koji nije tretiran, ne poželim ništa sem da mi kosa poraste i da je ne farbam više.

      Избриши
    2. Ista prica sa mnom, ne pitaj koliko sam je farbala, koliko gluposti, kad se samo setim! I onda sam nekako izvukla dobru boju slicnu mojoj i nisam bila u Srbiji 2m pa se nisam farbala jer nisam htela tamo da eksperimentisem i onda sam shvatila da moze da ostane tako i da raste i bilo mi je bas krivo sto to nisam ranije ucinila.

      Избриши
  3. Moram da probam taj Alverde buter puter kremu :) Inace vec ti rekoh da sam kupila tu crvenu Elseve prskalicu po tvojoj preporuci (mami sam je kupila al sad joj uzimam stalno hihi) i vrlo sam zadovoljna! :) Bas je fina za suve krajeve, pisacu na toj temi da ne odugovlacim ovde :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam moju prskalicu potrošila, pa ću sad ipak da uzmem neku drugu. Čisto da isprobam.

      Избриши
  4. Hvala na komplimentika. Nije baš najsjajnija, ali s obzirom da je početkom godine bila blajhana, i da sam je onoliko mučila, ja sam prezadovoljna kakvo je stanje sada.

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je tvoja kosa super! Volela bih da i moja tako sija! :)

    ОдговориИзбриши
  6. odlicno ti je, sad kad vidim slike, nadam se da ce i moja izgledati tako zdravo! Nisi se sisala 6 meseci? Pa, kakvi su ti krajevi? Jesi li ispravljala kosu, fenirala ili bilo kako 'mucila' za ovo vreme ili si samo stavljala maske i to je to?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, nisam se 6 meseci šišala i krajevi su mi skroz ok. Juče, kad sam se slikala, nisam ispravljala kosu već sam pustila da se sama osuši... Nisam je ni fenirala.

      A za ovih šest meseci se jesam fenirala nekoliko puta u salonu, i više puta sam peglom prelazila preko krajeva (namestim najnižu moguču temperaturu), jer mi se samo oni izvijaju. Svaki put pre ravnanja stavim zaštitu od toplote, pređem samo nekoliko puta i to je dovoljno jer mi se ne uvijaju krajevi baš mnogo. Ne radim to baš često... Samo kad "moram"

      I sve vreme koristim razna pakovanja...

      Избриши
    2. Blago tebi! :) volela bih da se i ja ne sisam po 6m al strah me je na sta bi to licilo + da ne moram tad pola tog izraslog da skratim ...:/ mada je meni zelja da se skroz otarasim farbanih delova kose a i da imam dugu kosu, sto je nemoguce, hihi.Tako da je negujem i cekacu sad 3m za sledece sisanje i trudim se da je ne mucim previse.

      Избриши
  7. Divna ti je kosa... full je zdrava i ima sjaja :)


    pusa ogromna

    Matea

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepa ti je kosica :))
    Inace, blog ti je odlican, citam redovno vec par meseci i samo upijam savete. Dosta si pomogla i meni i mojoj kosi. :) I ja planiram da kupim ovu prskalicu. To mi se sledece na listi :) Pozz

    ОдговориИзбриши
  9. Kosa ti se divno sija, baš se vidi da je zdrava.
    Ako možeš skloni verifikaciju komentara, svima će biti lakše da komentarišu :)

    ОдговориИзбриши
  10. Jako lijepa kosa, vidi se da ju super njeguješ. Sjaji se i leprša :)

    ОдговориИзбриши
  11. opet sam gledala slike tvoje kose i prelepa je :) posto sam ti juce vec izlozila problem koji sam imala sa satiranjem, kada sam prekrivala pramenove, ona mi je iskombinovala 4 boje da dobije moju prirodnu nijansu kako mi ne bi farbala celu kosu, nego pramenove. Ali, posto vise necu da idem kod nje, da li bi mi rekla koju si boju (broj farbe) koristila, posto mi se cini da imamo slicnu prirodnu boju? :)

    ОдговориИзбриши
  12. Selective 6.01

    Ali imaj u vidu da nisam ovu boju imala odmah nakon farbanja.. Do sada mi se ispralo prilično. Ja je npr nisam držala 30 već 20min na glavi, jer sam se uplašila da će biti pretamno.


    Inače, ova farba je fenomenalna. Mnogo lepo se sija kosa nakon nje.. Boja mi je baš dugo izdržala, s obzirom da imam blajhane pramenove

    ОдговориИзбриши
  13. Kosa ti je divna!
    U nekim tvojim prethodnim postovima sam citala da si imala problem sa masnom peruti. Koji sampon bi mi mogla preporuciti u tu svrhu, imam isti problem- masnu perut + opadanje kose.
    Hvala unapred! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj odeljak sa samponima. Tu ces naci one koji su mi odgovarali. Izvini, ali sam u zurbi pa ne mogu da stignem da ti sve iskucam. Ako se ne snadjes, pisi mi na fb, ili na mail. Pozz :*

      Избриши
  14. Kosa ti je divna!
    U tvojim prethodnim postovima sam citala da si imala problem sa masnom peruti. Koji sampon bi mi preporucila u tu svrhu, takodje imam masnu perut i kosa mi opada. Bitno mi je da je efikasan, da uspostavi ravnotezu temena glave i da ne isusuje kosu koja mi je tanka i sklona lomljenju.
    Hvala unapred, suuuupeeer si!!! :*

    ОдговориИзбриши
  15. Kosa i boja je prelepa,da li mi mozes reci koja je farba i broj u pitanju,jer ja bas zelim tako prirodnu boju,imam svetlo smedju boju kose pa bih je celu prefarbala sa tom bojom...Hvala puno.... ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Selective 6.01

      Ali imaj u vidu da nisam ovu boju imala odmah nakon farbanja. Ovde je isprana farba a ispod su pramenovi uradjeni blansem, tako da ne mozes dobiti ovu boju tom farbom, ako vec nemas kosu poput moje.

      Избриши