Loreal ELSEVE Huile Extraordinaire

Nakon Avonovog seruma na bazi arganovog ulja, koje sam nedavno potrošila, rešila sam da ipak isprobam neko drugo.

Kao najisplativije rešenje izabrala sam ovo Loreal-ovo ulje, koje košta nešto iznad 900din (100ml).



U sebi sadrži mnogo silikona, kao i avonovo, makadamija i ulja sličnog tipa, ali s obzirom da ga stavljamo isključivo na krajeve, ne vidim nikakav problem sa sastavom. Takođe, sadrži mešavinu  različitih ulja, ali ne u nekoj ogromnoj količini da bismo rekli da je visoko-koncetrovano biljno ulje.

Iako mi miris nije presudan niti bitan, moram napomenuti da baš lepo miriše. Što se tiče strukture nije mnogo gusto, za nijansu je ređe od Avonovog ulja. Masno je, ali ne mnogo, i ne ostavlja mastan trag na kosi već doprinese da krajevi deluju zdravije i lepše.

U sebi sadrži mešavinu 6 ulja: Ulje lotusa, kamilice, kokosa, laneno ulje, ulje cveta tiare, i ulje marticaria.

Šta mogu da očekujem od ovog proizvoda? Ne mogu da očekujem čudo, tj da se krajevi regenerišu uz pomoć ovog ulja (ne očekujem to od bilo kog drugog ulja ovog tipa), i savetujem vam da i vi ne očekujete mnogo. Za regeneraciju ipak izaberite neku dobru masku, a ovo neka bude samo proizvod koji će da složi krajeve, učini ih sjajnim, mekšim i negovanim.

Iako to verovatno znate, ipak ću napomenuti da ovo ulje ne stavljate blizu temena, jer silikoni nemaju dobar efekat na koži glave, već mogu biti uzročnik mnogih problema.

Kako ga koristim? Ovaj proizvod stavljam na vlažnu kosu, nakon pranja, kao završnicu, a ponekad i nakon feniranja. Ulja koja su u kombinaciji sa silikonima koristim kao sredstvo za zaštitu od toplote, jer silikoni podnose veliku temperaturu i stvaraju zaštitni omotač oko dlake

Šta mi se sviđa? 
  • Sviđa mi se to što je bočica velika, i samim tim ova količina može dugo da potraje.
  • jer ne ostavlja mastan trag
  • daje sjaj i mekoću
  • štiti od toplote
  • čini da krajevi izgledaju negovano, čak i kada su oštećeni
Šta mi se ne sviđa:
  • Volela bih da ovaj prozivod u sebi sadrži manje silikona, tj da veći procenat zauzima ulje.
  • (Iako izgleda jako lepo) Bočica je staklena i pomalo teška, i posebno moram da  pazim kada su mi masne ruke, jer lako isklizne.
  • Nema na sebi čep, već se pumpica lako zatvara i otvara okretom (levo-desno), tako da, ukoliko ga nosite u torbi može lako da iscuri. Jednostavno nisam ljubitelj ovakvih pakovanja.
  • Moglo bi biti za nijansu gušće.

Sve u svemu, jedan jako lep proizvod, i s obzirom na količinu mogu reći da je cena povoljna. Ako volite ulja ovog tipa, i sviđa vam se Avonov zeleni serum, serum sa arganovim uljem, Alfapart kristali za kosu, Gliss ulje, Makadamija i sl., i ovaj proizvod će vam se sigurno dopasti. Čini mi se boljim nego bilo koje od navedenih. 

U ponudi na našem tržištu se može naći i ulje sa UV zaštitom, namenjeno farbanoj kosi (crveni čep)


Da li ste/ da li biste probali ovaj proizvod?




28 коментара:

  1. Lepa i detaljna recenzija! :) Nisam ni ja preterano odusevljena ovim ,,uljem", ali nije ni lose :)

    ОдговориИзбриши
  2. Imam ga već dugo,od kad se pojavio. I meni je super!Ne moze opraviti ostecenu kosu.Ostecenu kosu mogu "oporaviti"samo makaze, to je valjda opste poznato.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Delom si u pravu. Jaka oštećenja se ne mogu potpuno oporaviti, to je apsolutna istina. Ali postoje jako kvalitetni proizvodi koji mogu biti savršeno rešenje za neke manje probleme... Makaze su svakako neizbežne. Odlažemo rešavanje problema=problem je sve veći

      Избриши
  3. Ja sam uzela jednom od sestre i bila mi je predivna kosa. Tad sam se fenirala, pa je svakako izgledala lepo, ali opet, serum uvek da neki bolji šmek kosi. Baš se sija kosa od njega.

    ОдговориИзбриши
  4. Ma nešto me ne privlači pretjerano, kontam da ipak probam Macadamia čisto ulje..

    ОдговориИзбриши
  5. Uvek je bolje čisto ulje. Samo treba pronaći proverenog proizvođača. Mackadamija ulje, koje se moze naci u Alexandru nije cisto ulje, ali deluje super na kosu, a moja prijateljica je kupila neko navodno čisto ulje makadamija i nije imalo nikakvo dejstvo na kosu, čak je kosa postala jako kruta.

    Obavezno se raspitaj pre nego što kupiš

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ee i to je tacno! Ja imam Alcerde ulje (iz DM-a, cisto ulje bez silikona, od argana i badema) i vise mi prija npr onaj Pantene seeum za kosu...Sto je steta jer kad stavim Alverde znam da nema silikona a u inom ima a opet silikoni na krajevima nisu stetni al imam stepenastu kosu pa mi je teze da rasporedim

      Избриши
    2. Meni izgleda vise prijaju kremaste stvari od ulja :) silikoni mi bas prijaju ali ih se bojim :)

      Избриши
    3. Ako ih stavljaš samo na krajeve nema razloga da se bojiš.

      Избриши
    4. Zeznuto mi je sto ne uspevam bas da "ubodem " samo krajeve, zbog stepena :/ al jedan frizer je rekao sledece -nagnas hlavi na dole i tako sve vrhove pokrijes, izvlacis onako pramen po pramen i to je to.Probacu.E reci mi jel su ovi nasi samponi bez silikona npr Velnea maticni mlec, Allin itd dobri da lepo operu taj silikon? Da sve uklone pa da mogu bezbedno da ih stavljam cesce...:)

      Избриши
  6. Vec duze vreme koristim Macadamia ulje i prezadovoljna sam ;) Ipak, smatram da se kosa brzo zasiti preparata za negu, pa cu tako morati da napravim malu pauzu od Macadamia preparata koje koristim. Dvoumim se izmedju ovog i Argan Oil ulja koje mi preporucuje frizerka ;) Videcu...

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam isprobala, imam puno sličnih proizvoda pa čeka red :))

    Odlična recenzija :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam imala Schwarzkopf-ovo ulje, a onda mi je palo i razlilo se po kupatilu. Mukom sam to sve ocistila. Jos nisam kupila neko drugo, ali cujem da su Balea ulje i pomada sasvim dobre.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala Balea ulja, ali i ja sam čula za neko da je dobro... Nikako da dođe na red :)

      Избриши
  9. Nisam probala ovo ulje iako me uvek privlači, trenutno koritim Gliss-ovo i prilično sam zadovoljna, ne masti kosu, divno miriše, cena je ok, traje dugo, ali ko zna, možda je Lorealovo sledeće :)

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam probala, meni je orofluido odlican a i nikako da se potrosi traje mi citavu vecnost pa nisam ni razmisljala o kupovini drugog :)

    ОдговориИзбриши
  11. Ja još nisam isprobala, čekam da potrošim ovaj Avonov od arganovog ulja, ali sam si svakako zapikirala ovaj :) Menis e baš sviđa što ne masti kosu, nema mi ništa gore od toga :D

    ОдговориИзбриши
  12. Proizvoda za negu kose nikad dovoljno :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Probala sam navedeno Loreal ulje za Bohemia kosu, skoro mi je pri kraju. Nisam zadovoljna. Čak smatram da je Avonovo mnogo bolje. Mogu da preporucim Revlonovo ulje ili sprej za zaštitu kose , podjednako su efikasni. Lep pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam Revlonovo, ali vrlo je slicno kao i ovo i, uostalom kao i Avonovo. Razlike su jako male

      Избриши
  14. Danas sam kupila ovaj za farbanu kosu,prelepo mirise,i sama sam primetila da ne ostavlja masan trag,ali posto sam bas pre toga oprala kosu,nisam mogla da izdrzim do sledec pranja,pa sam je stavila na suvu,ali ipak se vidi sjaj,svidja mi se

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja je isto, nekad stavljam na suvu, mada mi je mnogo bolje kada stavim na vlaznu kosu

      Избриши
  15. Анониман31. март 2014. 14:01

    Je l bi mogao neko da ga uporedi sa Velnea uljem?
    Sad je Lorealovo na akciji u dm-u, 400din, a imam i Velneu, pa da ne gomilam ako je efekat slican, s obzirom da se presporo trose.

    ОдговориИзбриши
  16. Od kad sam prvi put slucajno isprobala ovo ulje na kosi, ja sam ODUSEVLJENAAA! :D nikad mi do sada nijedno drugo ulje nije toliko omogucilo da mi se krajevi sporo krzaju (mozda jer imam prirodnu kosu koju negujem), jeste malo skuplje ulje ali dugo traje,i definitivno ga treba probati, sve pohvale

    ОдговориИзбриши