Loreal Elseve Arginine Resist x3 SPRAY (prvi utisak)

Danas sam dobila od dečka ovu prskalicu za kosu.



Za razliku od ostalih Leave in prskalica, ova se nanosi na TEME. Namenjena je ojačavanju korena kose, i podsticanju cirkulacije (što omogućava brži rast).

Odmah sam se uplašila sastava, ali koliko vidim nije loš. Jedan alkohol je kritičan, ali nije na vrhu u listi sastojaka, pa nije toliki problem. Među prva tri sastojaka nalazi se i Arginin (1,5%) ali takođe, ovaj proizvod u sebi sadrži i proteine.

Do sada, ne sećam se da sam videla proizvod u kome je Arginin glavni sastojak, pa nisam ni informisana o tome kako on može doprineti našoj kosi. Nisam saznala mnogo, sem da je to vrlo vredna aminokiselina, koja ima uticaj na hormone, podstiče cirkulaciju, tj ubrzava protok krvi, opušta krvne sudove i igra ulogu u podsticanju rasta kose.

Jasno je za šta je ovaj proizvod namenjen, i malo sam iznenađena, jer sam očekivala leave in balzam, koji ću nanositi na krajeve.

Za sada, oduševljena sam mirisom, a alkohol se ni malo ne oseća. Naprskala sam ga 2 puta na teme u toku ovog dana (na pakovanju piše da se utrlja u teme 1-2x dnevno). Ne masti teme, ne ostavlja trag niti otežava kosu. Deo koji sam naprskala je lepršav, i za nijansu mekši. Naprskala sam ga na celo teme, ali i na dužinu (površinski)...

Da li ovaj proizvod ojačava koren kose-ne znam. Za takav zaključak je potrebno vreme, ali ću ovaj proizvod svakako potrošiti do kraja, kada ću vam i reći krajnji utisak.


Arginine resist liniju, takođe čine i šampon, balzam i maska za kosu.

Da li ste probali neki od ovih proizvoda?



16 коментара:

  1. Imam sampon i balzam. Sampon je OK, nista posebno, ali balzam je mnogo dobar.

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala, moram priznati da me privlači jer je namijenjena i korijenu kose :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam ni ja, vazniji (kriticniji) su mi krajevi i duzina posto mi kosa fino raste ali je sisam na svaka 2m pa kupujem prskalice za tu namenu, a gledala sam ovu i iz tog razloga je ne uzeh :) moram da ti preporucim Allin sampon, ja ga obozavam, bas osecam kako mi "radi " na glavi, kupila bih i onaj losion, on kao bas ubrzava rast, tako kazu, ne znam, al sampon mi je super, blag je i prirodan, oko 400 din je u Lilly-u ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Planiram da kupim i Losion i Šampon... Čula sam da su ok njihovi proizvodi

      Избриши
    2. Za sampon garantujem, vec mi je pri kraju prva bocica i kupicu ga ponovo :)

      Избриши
  4. Ja imam masku. Ne stavljam je na skalp, samo na krajeve i prezadovoljna sam

    ОдговориИзбриши
  5. Koristila sam masku i šampon, ali nisam pala na teme :D

    ОдговориИзбриши
  6. Jako dugo nisam koristila L'oreal preparate za negu kose :( Ranije sam imala naviku da probam svaku novu liniju koja dodje na nase trziste, ali sam odustala... Nekak, imala sam osecaj da apsolutno nista ne rade kosi...

    ОдговориИзбриши
  7. Zanima me bas da li ces primetiti neki bitniji uticaj do kraja koriscenja. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam... Nadam se da hoću. Stvar je u tome što bih istovremeno koristila i pantenol rastvor i ricinus, pa ne ih u tom slučaju znala šta je doprinelo poboljšanju...

      Избриши
  8. Ja toliko volim LOREAL, Koristim njihov sampon, regenerator, i regenerator bez ispiranja :) Hvala na komentaru! xxx
    www.msanjafashionista.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Nadam se da deluje. Nemoj da zaboraviš da javiš utiske kada potrošiš :)

    Obožavam blog :*

    ОдговориИзбриши
  10. Čini mi se da znaš dosta o sastojcima koji se nalaze u proizvodima..pa bih te htjela zamoliti ako slucajno nadjes vremena da napises jedan post o tome. Nista strucno, vec samo tvoje misljenje sto mislis da je zdravo za kosu, sto štetno...jer ja sastav ni ne pogledam, s obzirom da nemam pojma sta je sta.. :))

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман24. јун 2014. 18:37

    Balzam koristim i odličan je, kosa mi bude jako mekana. Kupujem ga već godinu dana :) Probala sam i Total Repair 5 ali ovaj mi je bolji, tj. kosa bude dosta ljepša. Pozz

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман21. јул 2014. 13:20

    Meni je od alkohola krenula perut! A vec pri prvom prskanju kose dobila sam takvu kijavicu, to nisam ni sa jednim drugim preparatom do sad! Ipak ima previse alkohola, vidi se i po mirisu, a ne znam ni zasto toliko...

    ОдговориИзбриши