Garnier Fructis Goodbye Damage (Prvi utisci)

Došao je red da probam i novu Garnier Fructis Goodbye Damage, masku za kosu, namenjenu jako oštećenoj beživotnoj kosi. Moja kosa nije beživotna niti jako oštećena, ali videćemo kako će delovati na moje krajeve koji su spremni za šišanje. Doduše, možda bih samo 1cm trebala da ošišam, ali ova maska bi trebala to da sredi, bar tako kaže njihova reklama :)

Moram priznati da mi se ne sviđa to što ova maska obećava da neutrališe godinu dana oštećenja nakon samo tri upotrebe, jer smatram da je to nemoguće. Zaista bih volela da grešim, ali nisam optimista, u ovom slučaju.





Formula je obogaćena Keraphyllom i uljnim ekstraktom ploda Amle, i trebalo bi da obnavlja kosu iznutra i zaceljuje pukotine na vlasi. Ne znam konkretno šta je Keraphyllom, ali znam da je to čest sastojak u proizvodima za negu i stilizovanje kose, a Amla ulje je jako dobro za kosu, pa bi trebalo da ovo bude dobra kombinacija.

(Ne volim da eksperimentišem sa šamponima, ne koristim balzame i koristim serum od drugog proizvođača kojim sam zadovoljna, pa sam zbog toga iz ove kolekcije kupila samo masku.)


Struktura i miris: Ova maska je kremaste strukture, i iako tako ne deluje pomalo je masna (ne previše). Miriše kao što mirišu i ostali njihovi proizvodi-Voćno. Miris nije blag ali mi se dopada.




Način upotrebe: Nakon što se kosa opere šamponom i peškirom se ukloni višak vode, maska se rasporedi po krajevima kose i ostavi se da deluje. Na pakovanju piše da se drži na kosi 3min. Ja sam ga držala 20, jer smatram da je 3 minuta malo vremena da maska deluje. Do sada sam njihove maske uvek držala duže i bila sam zadovoljna učinkom. 

Tip maske: Ovo je proteinska maska za kosu. Ukoliko ne znate, proteinske maske za kosu su namenjene rekonstrukciji oštećene dlake. Kako da znate da li je maska proteinska? Pogledajte sastojke (na primer, u ovom slučaju: hydrolized vegetable protein ). 

Cena: 300ml ove maske košta oko 500din, u zavisnosti od toga u kom objektu je kupite.

Utisak nakon korišćenja: Moja kosa je posle ove maske lepa, ali mi je celokupan utisak pomalo čudan. Lakše se rašćešljava, nije slepljena niti otežana, ali nije previše meka. Kosa mi je mekša nakon hidratantnih maski, za razliku od proteinskih, pa je možda to u pitanju, jer sam prethodni put nakon pranja koristila hidratantnu masku, pa jasnije vidim razliku.  Koristila sam puno maski na bazi proteina, što skupljih, što jeftnijih od ove i mogu zaključiti da je utisak u skladu sa cenom-osrednji. Niti sam prezadovoljna niti razočarana. Na primer, nakon korišćenja proteinskih maski, kosa obično bude malo teža, samim tim i ravnija, što ovde nije slučaj. Opet, nije ni meka previše, pa ne leti na sve strane, što mi se u suštini dopada. Deluje mi kao da imam više kose, iako znam da je to faktički nemoguće. Čudno mi je, jer ne znam gde da je svrstam. Možda se može reći da je ovo blaža varijanta proteinske maske. Ali svakako ću joj dati šansu, ne nedelju, već mesec dana :)

Ovu masku ću potrošiti do kraja kada ću sa vama podeliti svoj kranji utisak. U narednom periodu ću  proizvode koji obećavaju oporavak u bilo kom smislu (regeneracija, brži rast, sprečavanje opadanja) testirati, tako da će svaki takav proizvod imati post o prvim utiscima, i kada ga potrošim dobiće post i o krajnjem utisku u kome ću dati konačnu ocenu.

Sastojci: aqua/ water cetearyl alcohol, quaternium-87, paraffinum liquidum/mineral oil, glycerin, behentrimonium chloride, cetyl esters, niacinamide, saccharum officinarum extract, hydroxyethylcellulose, hydrolized vegetable protein PG-propyl silanetriol, phenoxyethanol, limonene, camellia sinensis leaf extract, linalool, benzyl salicylate, benzyl alcohol, propylene glycol, isopropyl alcohol, caprylyl glycol, pyrus malus extract/apple fruit extract,pyridoxine hci, citrus medica limonum peel extract/lemon peel extract, hexyl cimmamal, phyllanthrus emblica fruit extract, parfum

A ako želite da proverite štetnost sastojaka bilo kog kozmetičkog proizvoda to možete uraditi na sajtu: http://cosdna.com/eng/ingredients




35 коментара:

  1. Meni Garnier baš ne odgovara, ni šamponi, ni balzami, ni maske. Ovu nisam probala i preskočiću je.
    Baš me sad zanima ovaj šampon i losion :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ću verovatno probati i serum. Čisto iz radoznalosti. Ako mi se ne dopadne, daću mami, ona ne bira :)

      Избриши
  2. Cetil alkohol je dobar alkohol,sluzi za hidrataciju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na informaciji, upravo sam se informisala malo više o tome i ispravila grešku u post-u :)

      Избриши
  3. Cetearyl alcohol spada u masne alkohole, voskaste je strukture. Ne isusuju svi alkoholi, neki su drugaciji, ljudi ih pogresno povezuju. Standardni je sastojak preparata za kosu, tako da nije cudo sto je na drugom mestu, eto cisto informativno :D A gledala sam ovu masku pre neki dan, isto se nadajuci da ce magicno da mi preuredi krajeve i da cu moci da preskocim frizera :D Sacekacu tvoj celokupan utisak :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uopšte mi nije palo na pamet da se informišem malo više o tome. Za mnoge proizvode koje sam komentarisala mi je jedna koleginica skretala pažnju da pazim, jer je ipak na drugom-trećem mestu alkohol... I tako mi je ostalo u glavi da je alkohol loš.

      Hvala i tebi.

      Избриши
    2. Pa onaj alverde shea butter ima alkohola cak 3 :O ali se nadam da nisu losi, ima taj cetyl na 3.mestu i jos neka 2, ne znam sta su i da li au dobri (hemija i ja -2 sveta) ali taj puter / krema tako masno deluje da bi me i zacudilo i razocaralo da iausuje....Jel je koristis? Kakvi su ti utisci? (Posle duzeg koriscenja)

      Избриши
    3. Aa znaci cetyl i cetauryl su dooobri alkoholi :D jeeeej!

      Избриши
    4. Alverde butter je jako mastan, nema sanse da isusuje. Nisam potrosila ni pola do sada. Povremeno savim preko noci da odstoji na kosi, ili nekad kada ne stavljam serum, posle pranja, stavim taj butter da mi smiri krajeve ako se razlete. Meni je super. Ne znam koliko oporavlja jer koristila sam svasta uz njega, ali mi je bas koristan. Narocito u situacijama kada kosu pustam da se sama osusi pa krajevi budu onako bezveze izvijeni. Onda stavim malo butera (ali vrrrrlo malo :) ) i onda izgleda bas super. Svaki pramen je na svom mestu i kosa lepo pada.

      Избриши
  4. Jedva čekam utiske o Allin losionu.
    Super si odradila ovu recenziju. Ja cu kupiti ovu masku, cisto da probam. Mozda meni bude vise odgovarala. Nadam se da ces na kraju ipak biti zadovoljna njom.
    P.S. Blog ti je sve bolji i bolji

    ОдговориИзбриши
  5. Nema sanse da oporavlja nakon 3 pranja. To je glupost nevidjena. Nervira me ta njihova reklama, i bas mi je odbojan i garnier uopste i ovaj proizvod. Koristila sam davno neki njihov sampon i bas mi je isusio kosu. Od tad nismo u ljubavi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam u Milanu kupila neku njihovu masku za hidrataciju i zaista je bila odlicna, potrosila sam je, ali hidrirala je suuuper! Nema je kod nas...

      Избриши
    2. Slazem se sa tobom JULY ja sam preadovoljna,duze vremena koristim i kosa mi prija.

      Избриши
  6. Ja sam je kupila danas. Sutra cu da probam. Valjda ce biti kako treba, jer mi se ne bacaju pare na lose stvari

    ОдговориИзбриши
  7. Sledeca maska na listi, kad potrosim ostale, imam ih 5, a jel znas mozda ona cuvena loreal roze maska za kao sjaj, jel valja cemu (hidratacija) ? Ps.Allin sampon <3 uskoro.kupujem svoju 2.bocicu :D love Allin! Losion nisam probala ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam davno koristila tu masku. Ali bas, bas davno. Znam samo da sam je obozavala. A za sta je-to stvarno ne znam. Pogledacu sastav kada budem u lilly-u/dm-u.

      Избриши
    2. Uh kako bih volela da mi kosa brze raste pa da otfikarim sve farbane delove i da mi svaka maska odgovara :( Ovako muka sa suvim donjim delim a necu da sisam :D mada ja panicim previse svi mi nesto hvale kksu a ja razmisljam o keratinskom tretmanu da bih joj vratila vlaznlst na krajevima :/ (znam da si protivnik keratina)

      Избриши
    3. Protiv keratina sam iz razloga sto kosa postaje zavisna od tog tretmana. Ne smatram da je to neophodna stvar. Takođe, ako neko sa kovrdžavom uradi taj tretman, može da se oprosti od svojih lokni jer nikada neće vratiti isti oblik. I keratinskim tretmanom ne obezbeđuješ vlažnost, tj hidrataciju, već navodno, rekonstrukciju dlake.

      Ja sam ošišala mnogo kose i nikada neću to preboleti, ali bolje i to, da krenem sve ispočetka, i da mi izraste lepa i zdrava kosa...

      Избриши
  8. Meni je garnier ok. Uglavnom imam njihove sampone. Masku sam mozda jednom kupila. Mislila sam da ovu probam. Sacekacu jos krajnje utiske :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. MENI JE GARNIJE OK I IMAM NEGOVANU KOSU BAS SA NJIHOVIM PEPARATIMA.NARAVNO DA NE MOZE SE OCEKIVATI DA KOSA BUDE NIMALO OSTENJA AKO KORISTIMO CESTO FENIRANJE ILI FIGARO, STO PRIRODNIJE UVIJANJEM MOZEMO IMATI MANJE ILI UOPSTE NEOSTECENU KOSU.BITAN JE I CESALJ ILI CTKA PRI RASCESLJAVANJU KOSE DA NEKIDA VLASI.

      Избриши
  9. Meni Garnier Fructis nije baš omiljeni pa sam malo odustala od kupovine tih proizvoda, mada ta maska ne deluje loše a čula sam i da je balzam jako dobar :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ni ja ne volim Garnier, ne pamtim kada sam nešto njihovo kupila. Najviše od svega ne volim te reklame, za tri korišćenja obnavlja oštećenja nastala nakon godinu dana. Mislim samo zbog te reklame ne bih kupila proizvod, jer taj tip reklama vredja zensku inteligenciju. Ko bi normalan još u to poverovao?
    Jedva čekam racenziju za Alin, ja sam verovatno jedina kojoj ne prija.
    :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ovaj put imaju preagresivan marketing koji iritira. Zao mi je sto ti ne prija Alin, nadam se da cu ja biti zadovoljna na kraju.

      Избриши
    2. Joj da marketing je show bas hoce da "obrise " ostecenja stara god dana, iz iskustva tu je potrebno mnogo vise od godinu dana za oporavak a kamoli ta njohova "3 koriscenja maske " .Ali cu je ipak probati, da skodi ne moze.Divne su ti recenzije, sve razmenjujemo iskustva :)

      Избриши
  11. Bas volim tvoje postove, tako detaljno predstavis sve :)

    ОдговориИзбриши
  12. Nekako mi Garnier proizvodi za kosu nikad nisu odgovarali, dok su mi njihovi drugi proizvodi bili super, npr proizvodi za ciscenje lica mi bas odgovaraju, kao i mleka za telo... Sto se tice maski ja sam i dalje lojalna Macadamia proizvodima :)

    ОдговориИзбриши
  13. Masku nisam probala ,ali mi se odlicno pokazao balzam iz te linije koji sam koristila na odmoru. U pocetku mi se nije dopao jer je u Beogradu voda cudna,tvrda. Probala sam ga ponovo kad sam stigla kuci i isto mi se desilo ,nista nije cinio ,samo je izgledala jos suvlje.

    ОдговориИзбриши
  14. Da li neko mozda ima sastojke svih Dahlia pakovanja, Kallos pakovanja? Sto vise ulja i ovih hydrolized vegetable protein/ili neko ulje/ili nesto drugo sa hydrolized ima neko pakovanje, to je jace proteinsko pakovanje. Ovo pakovanje mi nije bas cisto proteinsko.. Mozda proteinsko-hidratantno zbog ostalih sastojaka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako je neko pisao recenziju, moguce je da je napisao sastojke. Ja navedena pakovanja nisam koristila. Idi do prodajnog mesta, u krajnjem slucaju pa pogledaj listu sastojaka.

      A, kao sto rekoh,ovo pakovanje nema dejstvo "pravih" proteinskih pakovanja.

      Избриши
  15. Ja bih probala. Generalno mi njihove maske prijaju. Do sad sam probala od proteinskih samo med i coko i ona mi odgovara kada nakon toga tretiram kosu peglom, imam osecaj da tek tad ima neki ucinak. Drugarica hvali kristale :)

    ОдговориИзбриши
  16. Da li se ta maska ispira?

    ОдговориИзбриши
  17. Ja imam veoma oštečenu dugu kosu (3 godine je peglam skoro svaki dan) i baš je užasna. Skratila sam je nekih 10cm (i na to sam jedva pristala) i onda sam kupila ovu masku i mogu reći da je za moju kosu odlična. Naravno nisu sva oštećenja nestala pogotovo ne nakon samo 3 pranja ali rezultatu su stvarno vidljivi. Vidim da ste je svi napljuvali ali to nije do maske nego do kose kakvu imate. Meni na primer samo garnierovi proizvodi za kosu odgovaraju. I još nešto, devojkama koje farbaju kosu iskreno preporučujem onaj crveni balzam garnier color resist jer je preodličan (moja sestra je oduševljena, kosa joj više nije kao slama) :D

    ОдговориИзбриши