Avon kolekcija sa arganovim uljem


U ovom postu ću pisati o šamponu i tretmanu bez ispiranja, iz kolekcije sa arganovim uljem.
Žao mi je što nisam probala i balzam iz iste kolekcije jer sam čula baš mnogo pozitivnih kritika, ali... Drugi put.


Ono što je manje važno, ali ipak želim da pomenem jeste prelep miris, naročito miris seruma... 
A sada ono što je bitno-kosa je jako mekana. Mekša nego kad koristim ampule ili pakovanja za kosu.

Serum je pravo oduševljenje. I mogu reći da je bolji od zelenog iz iste kolekcije..
Ne ostavlja mastan trag, odlično zaglađuje dlaku. Nema onih krajeva raštrkanih na sve strane... Jednostavno odlično...

Šampon... Pa, sa šamponima sam mnogo izbirljiva... Bitno je da mi se od njega kosa ne masti brzo... Lepo miriše, kosa je meka čak i kada samo sa njim operem.. Ne stvara perut i to je to...
Za balzam sam čula da je u rangu sa nekim pakovanjima... Ali, proverićemo :)

Da li ste vi probali ovu kolekciju?

4 коментара:

  1. Анониман8. јун 2013. 22:48

    Samo serum, i super je

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман7. март 2014. 12:25

    Probala sam sva tri proizvoda i mogu vam reci da su odlicni, vredi probati!

    ОдговориИзбриши
  3. Obradovala si me sa konstatacijom da se kosa ne izmasti brzo nakon korišćenja ovog šampona. Inače, juče sam poručila šampon iz ove kolekcije i sve vreme sam razmišljala samo o tome da li će mi se kosa brže mastiti. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман17. мај 2014. 15:09

    Veruj mi da je to individualno. Meni se miris sampona jako svidja, kosa mi je meka posle njega i bez upotrebe balzama, ali mi ipak brze masti kosu od ostalih sampona.

    PoZZ,
    Sanja

    ОдговориИзбриши